برگزاری اولین نشست وبینار تدوین سند برنامه عملیاتی استانی

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۶ کد : ۳۱۷۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۳۱
به منظور تبادل نظر و هم اندیشی برای تدوین برنامه عملیاتی استانی

وبیناری با موضوع تبادل نظر وهم اندیشی بری تدوین برنامه عملیاتی استانی با حضور رئیس دانشکده خانم مهندس گرد رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، خانم حجازی نماینده نظارت وارزیابی استانی و روسا، معاونین وهمکاران دانشکده /آموزشکده های استان تهران در تاریخ یکشنبه  09/03/1400 به صورت مجازی  برگزار گردید.
در این نشست خانم مهندس گرد ضمن خوشامد گویی در خصوص اهمیت موضوع به نکاتی اشاره نمود  و سپس ابراز امیدواری کرد:
" امیدواریم با دقت نظر ومشارکت همدیگر یک برنامه منظم وعملیاتی برای استان تهران در راستای سندراهبردی دانشگاه فنی وحرفه ای داشته باشیم وی همچنین افزود می بایست برنامه ای را ارائه دهیم که علاوه بر تحولی بودن  قابلیت اجرا داشته باشد و بصورت برنامه محور نراکز اداره شوند واگر برنامه ای تصویب شود واجرا نگردد می بایست مسئولین اجرا پاسخگو باشند در ادامه افزودند نشانگرها در سند حکم شاخص های برای ارزیابی مراکز خواهد بود پس سعی شود برنامه به آن سمت وسوی سوق داده شود."
در ادامه خانم حجازی به بندهای مهم روش اجرایی برای تنظیم اولیه برنامه عملیاتی اشارداشت  که برای تسریع در امور باید اقدامات هماهنگ صورت بگیرد واینکه یک نماینده و رابط از هر مرکز برای تعامل بهتر با ابلاغ به کمیته نظارت وارزیابی معرفی شود و مورد بعدی اینکه ، حوزه ه افایل برنامه را در جداول مجزا برای اخذ تایید از معاونت های دانشگاه تا تاریخ 10/04/1400 به این مرکزبرای تجمیع ارسال نمایند.
برنامه شامل دو بخش و با دو نگاه تدوین شود، بخش اول تاریخ و نقشه و... و بخش دوم کارهای روتین ودیگری برنامه ای که حالت تحولی وعینی واجرایی سنجشی باشد و بر اساس آمایش و متناسب با نیازهای منطقه تنظیم گردد.
در ادامه اشاره شد که این برنامه به امید خدا وکمک شما بزرگواران پس از تایید نهایی به نام سند برنامه عملیاتی استان تهران به صورت کتابچه تا تاریخ 20/06/1400 به مرکز نظارت وارزیابی دانشگاه فنی وحرفه ای تحویل می گردد.
 

کلید واژه ها: برگزاری اولین نشست وبینار تدوین سند برنامه عملیاتی استانی


نظر شما :