اولین جلسه همکاری مشترک دانشکده شریعتی با انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولید کنندگان پوشاک به صورت مجازی

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۰ کد : ۳۱۳۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۳۸
این تفاهم نامه در راستای فراهم آوردن زمینه همکاری های سازنده و بهره گیری از ظرفیت‌های متقابل در حوزه مد و پوشاک، منعقد شد

پیرو انعقاد تفاهم نامه دانشکده دختران شریعتی با انجمن فرهنگی  و هنری طراحان و تولید کنندگان پوشاک مدارس ایران، عصر دیروز سه شنبه مورخ  بیست و هشتم اردیبهشت ماه 1400 اولین جلسه به صورت مجازی جهت بررسی راه کارهای اجرایی تفاهم نامه برگزار گردید .
درابتدای جلسه سرکار خانم دکتر روایی معاون پژوهش و فناوری دانشکده ضمن خیر مقدم به مدعوین و حاضرین جلسه بر لزوم اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه اشاره کرده و از نتایج اجرایی این تفاهم نامه جهت ارایه خدمات هرچه بیشتر به دانشجویان ابراز امیدواری نمود.
پس از ایشان سرکار خانم دکتر الهی مدیر گروه طراحی لباس دانشکده بر لزوم همکاری بیشتر در زمینه ارایه خدمات کارآموزی به دانشجویان در مجموعه های طرف قرارداد انجمن تاکید کرد.
گفتنی است این تفاهم نامه در راستای فراهم آوردن زمینه همکاری های سازنده برای توسعه فناوری های نو و گسترش همکاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل در زمینه های آموزشی، پژوهشی و استاندارد سازی موضوعات در حوزه مد و پوشاک به ویژه پوشاک مدارس، منعقد گردید و در گام اول مقرر شد با تصمیم بر اجرایی کردن بند های آموزشی تفاهم نامه، ورک شاپ و کلاس های آموزش مجازی از طرف انجمن و با نظارت مستقیم گروه طراحی لباس، برگزار گردد.
 در ادامه اعضای انجمن طراحان وتولید کنندگان پوشاک مدارس و چند تن از اساتید و اعضای هیات علمی دانشکده که در این وبینار حضور داشتند پیرامون مسائل مختلف و بندهای تفاهم نامه بحث و تبادل نظر کردند و راهکارهای تسریع در اجرا را مورد بررسی قرار دادند .

موضوعات تفاهم نامه:

پایه گذاری رشته طراحی و تولید پوشاک مدارس به عنوان یکی از ضرورت های آموزشی

استفاده بهینه و حداکثری از منابع و امکانات فضاهای فرهنگی آموزشی کارگاهی و غیره دو طرف تفاهم نامه

مشارکت در جهت تقویت و ارتقاء سطح توانمندی های عملی و مهارتی فی مابین

کلید واژه ها: اولین جلسه همکاری مشترک دانشکده شریعتی با انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولید کنندگان پوشاک به صورت مجازی


نظر شما :