احراز دو رتبه ی مقام اولی توسط دو دانشجوی دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی در سومین جشنواره رویش

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۶ کد : ۳۱۲۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۰۵
در آئین اختتامیه ی این جشنواره ، روی داد

به نقل از سایت آموزشکده فنی و حرفه ای امام محمد باقر ع:

دانشجویان، کانون ها و آموزشکده های برتر سومین جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه ای طی مراسم با شکوهی در آیین اختتامیه جشنواره معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی، در مراسمی که  روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه 1400 در تالار 16 آذر دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری برگزار شد، نفرات و کانون ها و آموزشکده های برتر سومین جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه ای طی مراسم با شکوهی معرفی شده و با توجه به شرایط و محدودیت های کرونایی، تعداد محدودی از این دانشجویان منتخب دعوت به عمل آمده، مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این جلسه، دکتر غفاری معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دکتر صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، دکتر مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر حیاتی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران، حجت الاسلام بنیان جوادی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر دستگردی مدیر کل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران و دکتر نبی پور معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در خصوص اهمیت و ابعاد جشنواره رویش و لزوم توجه بیشتر به امور فرهنگی به ایراد سخن پرداختند. 
پخش کلیپ های معرفی استان مازندران، معرفی مراکز 12 گانه دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران، فرایند برگزاری جشنواره، معرفی دانشجویان و کانون های برتر و اجرای زنده موسیقی محلی مازندرانی از دیگر برنامه های آیین اختتامیه سومین جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه ای بود.
این برنامه به همت دفتر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه ای و همزمان با نهمین جشنواره ملی رویش وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران برگزار گردید. 
لازم به ذکر است مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله در دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری برگزار گردید و سخنرانان محترم نیز به صورت آنلاین در آیین اختتامیه جشنواره حضور یافته و به ایراد سخن پرداختند.
فایل دانشجویان و کانون های برتر در رشته های مختلف را در سایت این دانشکده  می باشد.

 

دانشجویانی که از دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی حائز رتبه ی اول این جشنواره شدند :

خانم محدثه گرایی رتبه اول  بخش ادبی .رشته داستان کوتاه 
خانم فاطمه لطیفی رتبه اول کانون هنری .رشته عکاسی

آرزوی موفقیت و فتح قله های بلندتر در عرصه های زندگی و فعالیت های اجتماعی، برای این دو دانشجو را داریم.

 

کلید واژه ها: آیین اختتامیه سومین جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد


نظر شما :