برگزاری جلسه دبیرخانه صنعت ورزش دانشکده شریعتی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۸ کد : ۳۱۱۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۴۳
با موضوع همکاری کادر آموزشی گروه تربیت بدنی برای فعال سازی دبیر خانه صنعت ورزش

جلسه دبیرخانه صنعت ورزش دانشکده فنی دکتر شریعتی با موضوع* همکاری کادر آموزشی گروه تربیت بدنی برای فعال سازی دبیر خانه صنعت ورزش* در روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه 1400 باحضور رئیس دانشکده خانم مهندس گرد، معاون پژوهشی خانم دکتر روایی و جمعی ازاساتید گروه تربیت بدنی  به صورت مجازی در بستر نرم افزار  Adobe connect برگزارگردید.
در ابتدای جلسه خانم  دکتر روایی ضمن خوش آمدگویی به حاضران در جلسه؛ ابتدا به توضیح کامل آیین نامه دبیرخانه صنعت ورزش پرداخت.

در ادامه جلسه خانم مهندس گرد تشکیل  دبیرخانه  صنعت ورزش را  در جهت تقویت جایگاه گروه تربیت بدنی در دانشکده عنوان کرد و به لزوم همکاری و استقبال اساتید و پذیرش مسئولیت، تیم سازی و انجام کارگروهی تاکید نمود .سپس درباره ی دلایل و روند تشکیل دبیرخانه و جلسات تخصصی برگزارشده تا تصویب این مورد توضیحاتی به حاضران ارائه نمود.

سپس تعدادی از اساتید به بیان نظرات خود در این مورد پرداخته و جهت همکاری مثمر با دبیرخانه اعلام آمادگی نمودند.

همچنین خانم مهندس کشاورز گرامی از گروه طراحی صنعتی و خانم مهندس زمان زاده از گروه فنی و مهندسی برای کمک به ساخت و تولید اپلیکیشن و محتوا برای  ایده های جدید اساتید ودانشجویان خلاق گروه تربیت بدنی اعلام آمادگی نمودند.

گفتنی است مواردی همچون ماموریت، اهداف و زمینه های فعالیت این دبیرخانه، تعریف کارگروه ها و کمیته های علمی- اجرایی، فرآیند اخذ ایده ها ، نحوه بررسی و پذیرش ایده ها و چگونگی حمایت از ایده ها در این جلسه مطرح شد و جلسه با تاکید مجدد بر استقبال دبیرخانه از هرگونه همکاری، ارائه نظر وایده ، کار گروهی و تیم سازی و ایجاد نگاه بین رشته ای در دانشکده  به پایان رسید .

کلید واژه ها: برگزاری جلسه دبیرخانه صنعت ورزش دانشکده شریعتی


نظر شما :