برپایی مراسم شورای اداری دانشکده شریعتی و دید و بازدید عید سعید فطر در جوار مزار شهدای گمنام

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۰ کد : ۳۰۹۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۴۸
در این مراسم از کارکنان پرتلاش به عنوان حامیان آموزش و تعلیم و تربیت، قدردانی بعمل آمد.

مراسم شورای اداری و دید و بازدید عید سعید فطر به منظور قدردانی از کارکنان پرتلاش به عنوان حامیان آموزش و تعلیم و تربیت، امروز شنبه 25 اردیبهشت 1400در جوار مزار شهدای گمنام  و با حضور رئیس دانشکده، معاونین، روسای ادارات و کارمندان دانشکده و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.
در این جلسه مهندس گرد رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم و تبریک عید سعید فطر، از تلاش همه همکاران در سالی که گذشت، تشکر و قدردانی کرده و بیان داشت: رسالت همه ما تربیت نسلی متخصص و متعهد است و همه ما در خدمت دانشجویان هستیم. امیدوارم سال جدید، سال رهایی از ویروس منحوس کرونا باشد و دوباره به زندگی عادی برگردیم و پذیرای استادان و دانشجویان در این دانشکده باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد:ایام کرونا، روزهای خاصی بود و رویکرد فعالیت ها تغییر پیدا کرد و شرایط به سمت اقدامات مجازی و آنلاین پیش رفت که قطعا کار سخت تر بود و همکاری و همدلی بسیاری از کارکنان باعث شد به خوبی این مسیر را به سمت جلو پیش رویم و ما از کسانی که متعهد بودند، تشکر و قدردانی  می کنیم.
در ادامه رئیس اداره ی اموراداری، رئیس اداره ی آموزش و کارشناس مسئول واحد فناوری اطلاعات، گزارشی از فعالیت ها، پاسخگویی در ایام کرونا و نحوه ی عملکرد مربوط به حوزه ی خود را ارائه دادند.
در پایان از تلاشهای کلیه کارکنان دانشکده با اهدای لوح سپاس، قدردانی بعمل آمد.

کلید واژه ها: برپایی جلسه شورای اداری دانشکده شریعتی و دید و بازدید عید سعید فطر در جوار مزار شهدای گمنام


نظر شما :