برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشکده شریعتی

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۸ کد : ۳۰۹۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۵۹
حاضرین در خصوص اهداف جلسه و چگونگی انجام فعالیتهای فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


جلسه شورای فرهنگی امروز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه1400 با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، رئیس دانشکده، معاون فرهنگی دانشجویی و دبیر شورای فرهنگی، معاون پژوهشی، معاون آموزشی، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده، رئیس امور فرهنگی، نمایندگان تشکل های بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی در محل اتاق شورای دانشکده  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، در ابتدای این جلسه که با هدف بررسی برنامه های فرهنگی سال99 برگزارشد، خانم عسگری دبیر شورای فرهنگی ، گزارشی از فعالیتهای فرهنگی انجام شده در سال۹۹ را ارائه نمود و سپس به نقاط ضعف و قوت برنامه ها اشاره شد. 
همچنین حجت الاسلام بنیان جوادی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای، ضمن ارائه ی سخنانی در خصوص فضایل و برکات ماه مبارک رمضان، اظهار نمود: ماه مبارک رمضان و این همه تلاش برای خدا و شفاعت 14 معصوم همه نشان دهنده ی این است که حقیقتی خیلی عظیم وجود دارد پس قدر این روزها و لحظات پایانی این ماه عزیز را بدانیم.
وی در ادامه با بیان جمله ای از حضرت علی(ع)، افزود: راه طولانی است و در ابدیت هر میزان توشه ی ما صفر و اندک است که جز قرآن نمی تواند ما را هدایت کند. در مسیر جاودانه تمامی لحظات ما ثبت می شود پس اکنون نگاه نکنید جه کار کردید، نگاه کنید چه کارهایی مانده و چه باید بکنید.
حجت الاسلام بنیان جوادی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر توجه به کار فرهنگی و جدی گرفتن کار فرهنگ در راستای فعالیتهای دیگر دانشگاهی، تصریح کرد: روح کار شما فرهنگ است و دقت داشته باشید فعالیتهای شما چه درصدی از مخاطبان را پوشش می دهد چرا که فراگیری امر مهمی است و نکته دیگر این که در این مسیر باید دغدغه و دلسوزی داشت تا به نتیجه ی خوب و مطلوب رسید.
همچنین مهندس گرد رئیس دانشکده و رئیس شورای فرهنگی در این جلسه تاکید نمود: از هم اکنون برای اوقات فراغت دانشجویان و تابستان برنامه ریزی کنید و با شیوه های مختلف خود را مجهز کنید و با تقویت مسابقات متنوع در بخشهای فرهنگی، اجتماعی، علمی، برگزاری پژوهشهای فرهنگی و علمی، برگزاری برنامه های ورزشی، مشاوره و استفاده از موشن گرافی در پیام های تربیتی،  از ظرفیت های فرهنگی مختلف بهترین و بیشترین بهره را داشته باشید و استفاده کنید.
گفتنی است مسئولین تشکل های بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی گزارشی از فعالیتهای خود را ارائه نمودند.
سپس حاضرین در خصوص اهداف جلسه و چگونگی انجام فعالیتهای فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کلید واژه ها: برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشکده شریعتی


نظر شما :