برگزاری مراسم بزرگداشت مقام استاد و هفته معلم

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۶ کد : ۳۰۸۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۳۶
همراه با تقدیر از معاونین، مدیران گروه و استادان نمونه گروه های آموزشی دانشکده

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، مراسم گرامیداشت مقام استاد و هفته معلم، همراه با تقدیر از معاونین، مدیران گروه و استادان نمونه گروه های آموزشی، روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه 1400 با سخنرانی دکتر میرفخرالدینی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای و حضور رئیس دانشکده، معاونین و مدیران گروه با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل اتاق شورای دانشکده دکتر شریعتی بصورت مجازی با پخش زنده از اینستاگرام برگزار شد.
در این مراسم دکتر میرفخرالدینی ضمن تشکر و قدردانی از همراهیها و همدلیها و قدردانی از تلاشها و زحمات مدیران و استادان مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای، با بیان اینکه اتفاقات خوشایندی در دانشگاه، در حال رخ دادن است، اظهار نمود: جذب اعضای هیات علمی، تنوع رشته هایی که در حال انجام است و برطرف نمودن مشکلات نرم افزاری برگزاری کلاسهای مجازی از جمله ی این رخدادهای مهم است.
وی در ادامه توضیحاتی را در خصوص مهم ترین فاکتورها در حوزه ی آموزشی دانشگاه همچون برگزاری با کیفیت و اثر بخشی کلاسها به ویژه کارگاهی و آزمایشگاهی، توسعه و به روز رسانی رشته ها، ارتقای همکاران در آینده ی نزدیک، ادامه تحصیل همکاران مربی در چارچوب نیازهای دانشگاه، پرداخت حق التدریسها و جذب اعضای مدعو، ارائه نمود.
همچنین مهندس گرد رئیس دانشکده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، این روز را به جامعه دانشگاهی دانشگاه فنی و حرفه ای تبریک گفت و از زحمات ایشان تقدیر و تشکر نمود.
وی در ادامه بیان داشت: با وجود همه سختیها، استادان و مدیران مجموعه با تلاش شبانه روزی خود، توانستند دروس را ارائه و کلاسها را به خوبی مدیریت نمایند و خدا را شاکریم در این ایام توانستیم از حداقل ها، حداکثر کارایی و بهره را کسب کنیم.
رئیس دانشکده افزود: خوشبختانه طی سال تحصیلی گذشته، ۱۰۰۰ متر مربع به فضای آموزشی دانشکده و بسیاری تجهیزات به کارگاه ها و آزمایشگاه ها، اضافه نمودیم و آمادگی داریم که به زودی در محضر استادان و دانشجویان در کلاسها و کارگاهها باشیم.

جهت مشاهده ی فیلم کامل این مراسم، کلیک نمایید.
گفتنی است در پایان این مراسم، پس از پخش کلیپ ویژه ی روز معلم، معاونین و مدیران گروه دانشکده، مورد تجلیل قرار گرفتند و همچنین اسامی 14 استاد نمونه جهت تشکر و تقدیر، اعلام گردید.

اسامی اساتید نمونه

گروه علوم پایه :
 تهمینه حسینیان  

گروه هنر - طراحی و دوخت :
صغری اسدی
اکرم ابراهیم بیگی

گروه معماری و نقشه کشی
نوید حیاتی 
داود مرادی 

گروه الکترونیک و کامپیوتر  :
حسین احمدپناه 
رزیتا فتاحیان 

گروه هنر-گرافیک :
سهیل صالح 
جواد رضاییان
مهناز احمدی

گروه علوم انسانی :
مریم ملک نجاد
ندا گرشاسبی

گروه معارف اسلامی :
مصطفی کاظمی

گروه تربیت بدنی:
اعظم خلیل پور

کلید واژه ها: برگزاری مراسم بزرگداشت مقام استاد و هفته معلم


نظر شما :