پیام ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۱ کد : ۳۰۸۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۲۶

قدس شریف، نخستین قبلة مسلمانان و جایگاه معراج آسمانی پیامبر خدا (ص) در نگرش مسلمانان جهان است و روز قدس، یعنی جمعة‌ آخر ماه مبارک رمضان، روز اعلام همبستگی با آرمان‌های فلسطین و مظلومیت بی‌مرز، روز بیداری جهان اسلام و نقطة عزت و کرامت مسلمانان از ارزش والایی برخوردار است. هر سال، خیزش و بیداری ملت‌های مسلمان منطقه دامنة ضرورت حمایت از فلسطین و قدس شریف را گسترده‌تر می‌نماید.

(حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی):

« امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است».

امسال نیز به دلیل شرایط حاکم بر کشور از نظر شیوع بیماری کرونا در موج چهارم آن و لزوم رعایت فاصلة اجتماعی، حمایت از قدس و ابراز انزجار از حضور اشغالگران در فلسطین بیش از آن‌که با حضور پرشور ملت شریف و مردم همدل ایران برگزار شود، چون سال گذشته از طریق رسانه‌ها و فضاهای مجازی اعلام می‌گردد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پرفیض الهی و پاسداشت روز قدس شریف و محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از آن، همراه و همدل با خانوادة بزرگ، مؤمن و متدین دانشگاه فنی و حرفه‌ای با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) تجدید پیمان کرده و با گوش سپردن به فرامین رهبر معظم انقلاب مشت‌های گره‌کردة خود را در فضای مجازی بر سر صهیونیسم غاصب و ایادی مستکبرش می‌کوبیم و ندا می‌دهیم: الـقـدس ُ لـنـا والحق لنا النصر لنا نحن الغالبون . . .

ابراهیم صالحی عمران

کلید واژه ها: پیام ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس


نظر شما :