پیام رئیس دانشکده به مناسبت گرامیداشت مقام استاد و هفته معلم

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۱:۲۲ کد : ۳۰۵۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۷۴
مهندس گرد:در این روزها، رسالت استادان و معلمان بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است

مهندس مرضیه گرد رئیس دانشکده شریعتی، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری، فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ،روز معلم را به همه استادان دانشکده تبریک گفت.
بسمه تعالی
"ن و القلم و ما یسطرون"
دوازدهم اردیبهشت ،سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و آغاز هفته گرامیداشت استادان ارجمند  و معلمان عزیز  که یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای  معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد،  بر ره پویان علم و دانش و بر تمامی استادان، معلمین وآموزگاران فداکار گرامی باد.
روز معلم یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در پرتو شمع وجود خود، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته و با تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، آینده سازان را برای تحقق چشم اندازهای آینده می پرورانند.
بدون تردید اعتلای علم و فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند جهت تربیت نسلی توسعه یافته است و این میسر نمیشود الا به حضور استادانی توسعه یافته که شاگردان خود را برای اینده ای درخشان پرورش می دهند. 
در این روزها که کشور عزیزمان ایران با مشکلات فراگیری بیماری کرونا دست به گریبان است، رسالت استادان و معلمان بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است و بی شک همت تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت توسط استادان فرهیخته و معلمان عالی قدر ،نقش مهمی در دانایی ،شکوفایی و تعالی جامعه و فراهم کردن شرایط لازم و بستر مناسب برای تکوین حیات طیبه انسانی دارد. 
در پایان، ضمنِ قبولی طاعات و عبادات و التماس دعا در ایام لیالی القدر، با درود به روان پاک استاد شهید آیت ‌ الله مرتضی مطهری، اینجانب به نوبه خود، فرارسیدن هفته معلم را خدمت همه معلمان و اساتید فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور خصوصاً استادان محترم دانشکده شریعتی که دلسوزانه و متعهدانه در تلاش هستند به ویژه در این ایام که در بستر آموزش مجازی بهترین آموزش ها را ارایه دهند، تبریک گفته و امیدوارم با همدلی و همراهی در انجام وظایف خطیر معلمی در تربیت آینده سازان این مرز و بوم و آبادانی ایران اسلامی بیش از پیش موفق و موید باشید.

کلید واژه ها: پیام رئیس دانشکده به مناسبت گرامیداشت مقام استاد و هفته معلم


نظر شما :