پیام رئیس دانشکده به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۹:۲۹ کد : ۲۹۹۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۰۰
امیدوارم بر آن باشیم در این ماه عزیز فرصت را غنیمت شمرده و از لحظه لحظه ی توفیق درک این ماه شریف غافل نشویم.

سلام بر ماه خدا، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهى و ماه آگاهى و سلام بر همه منتظران ماه خدا
در آستانه حلول ماه مبارک رمضان ، ایزد متعال را سپاس می‌گویم که توفیق عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیرمان قرارداد و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامشی معنوی برسیم.


امسال نیز ماه پربرکت رمضان را درحالی آغاز می کنیم که جهان و کشور عزیزمان ایران را کرونا ویروس فرا گرفته و همچنان شاهد فداکاری  و جانفشانی های مدافعان سلامت هستیم.
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن ماه رحمت الهی، ماه نزول قرآن کریم، ماه بندگی خالصانه و تهذیب نفس، از درگاه خداوند سبحان، برای مدافعان سلامت، تندرستی و برای شهدای سلامت و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا، شادی روح و آرامش ابدی، آرزومندم و امیدوارم بر آن باشیم در این ماه عزیز فرصت را غنیمت شمرده و از لحظه لحظه ی توفیق درک این ماه شریف غافل نشویم. دل ها و جان هایمان را در آسمان رحمت واسعه الهى جلا داده  و از سفره عرفانى و پربرکت لیالى گرانقدر در این ماه مبارک و بهار قرآنى آن به نحو مطلوب بهره مند شویم و بتوانیم از فراوانى فیوضات این ماه قدسى، ذخیره ارزشمندى براى آخرت خود کسب نمائیم.
مرضیه گرد
رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی

۱۴۰۰/۱/۲۴

کلید واژه ها: پیام رئیس دانشکده به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان


نظر شما :