پیام دکتر صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۶ کد : ۲۹۹۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۵۰
هو الکریم شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدىً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى وَ الْفُرْقانِ ماه پربرکت

ماه پر برکت رمضان فرامی‌رسد. در این ماه پرقدر و منزلت و سراسر نور و رحمت به میهمانی کریمی می‌رویم که خوان آمرزش و مغفرت و خیر و برکت را گسترانیده و اسباب توسل را در ایام شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) و لیالی قدر مهیا ساخته است تا هر یک به فراخور ظرفیت و ایمان خویش از قیود دنیوی رهایی یافته و در جهان بیکران درون خویشتن پر و بالی بزنیم و روح و جان را طراوتی بخشیم.
دلتنگ شنیدن نوای شورانگیز اذان رمضان از مأذنة مساجد هستیم. قلب‌هایمان برای محافل انس با قرآن کریم و شب‌های پرفیض قدر بی‌قرار است و جان‌مان تشنة زلال معرفتِ ابوحمزه و اذکار اسامی مبارک معبود در جوشن کبیر. هرچند رمضان امسال نیز حال و هوایی دیگر دارد. 
اینجانب فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه عبادت‌های عاشقانه، نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به تمامی مسلمانان جهان و مردم شریف ایران، به‌ویژه خانوادة بزرگ و مؤمن دانشگاه فنی و حرفه‌ای تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت طول عمر رهبر فرزانة انقلاب، سلامتی مردم عزیز و توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و بهره‌مندی از فیوضات عظیم آن را برای همگان مسئلت دارم. دست‌هایمان به سوی آسمان رحمت حق‌تعالی گشوده است و از آن آستان کبریایی رفع و دفع بلا از سر جهان و جهانیان را مسئلت می‌کنیم. باشد که به حرمت ماه معنوی رمضان حال جهان درون و جهان پیرامونمان احسن‌الحال گردد.


            ابراهیم صالحی عمران
                   رئیس دانشگاه

کلید واژه ها: پیام دکتر صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان


نظر شما :