پیام تبریک رئیس دانشکده به مناسبت فرارسیدن سال نو

۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۶ کد : ۲۹۶۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۵۱۲
به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، مهندس گرد به مناسبت عید نوروز و آغاز فصل بهار؛ این عید باستانی را به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاهیان این دانشکده تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس دانشکده به مناسبت فرارسیدن سال نو
به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، مهندس گرد رئیس دانشکده به مناسبت عید نوروز و آغاز فصل بهار؛ این عید باستانی را به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاهیان این دانشکده تبریک گفت.
در متن این پیام، آمده است:
«یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال »
آمدن بهار، هر سال نویدی دوباره است برای احیا و نو شدن؛ مژده ای از سوی زمین که به زیباترین رنگ ها و عطرها، خبر از زندگی دوباره می دهد.
در ترنم بهار و فرارسیدن سال نو، که با ایام فرخنده و خجسته ی ماه شعبان منور گردیده در پرتو الطاف بیکران الهی، آستان دلمان را با بهارطوبا و بهشت و کوثر وجودشان همراه ساخته و با یک دنیا امید به آینده ای روشن حلول سال نو و اعیاد پیش رو را که از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید، پشتیبانی هاو مانع زدایی ها "مزین شده است را تبریک و تهنیت  عرض می نمایم.
بار دیگر ضمن حمد و ستایش حضرت احدیت از مشارکت فعال همه استادان، دانشجویان و کارکنان قدردانی می کنم. اهتمام و همراهی شما عزیزان در این ایام شیوع بیماری کرونا، باعث شد، فرصتی بی‌نظیر برای رشد چشمگیر دانشکده در عرصه ی آموزش های غیرحضوری و مجازی بوجود آید، اکنون که در پایان راه سال 1399ایستاده ایم به تک تک شما عزیزان خسته نباشید و خدا قوت می گویم و با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) که در آستانه ی عید بزرگ نیمه شعبان می باشیم، امیدوارم خداوند متعال در سال جدید ، با اراده خویش، مشکلات شیوع ویروس منحوس کرونا را برطرف نماید و برای همه شما و خانواده های ارجمندتان سلامتی و شادمانی و موفقیت آرزومندم


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: پیام تبریک رئیس دانشکده به مناسبت فرارسیدن سال نو


نظر شما :