دومین نشست اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی طراحی دوخت پارچه و لباس به صورت مجازی به میزبانی دانشکده شریعتی برگزار شد

۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵ کد : ۲۹۴۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۹۵
معرفی کاندیدای شورای مرکزی اتحادیه و اعلام نتایج انتخابات انجمن بخشی از برنامه های این نشست بود

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی در این جلسه دکتر مهدی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین دانشکده، دکتر الهی به عنوان استاد مشاور و دبیران انجمن، به بیان کارکردهای مهم انجمن های علمی و اتحادیه های مربوطه بر اساس نظام آموزشی و تجارب جهانی پرداخت.


وی از کارکردهای مهم این فعالیت ها را، کمک به ارتقاء علمی و آموزشی دانشجویان، اساتید و دانشگاه ، برقراری ارتیاط دانشگاه با صنعت و همچنین افزایش مهارتهای زندگی جمعی و کار گروهی معرفی کرد و اظهار داشت: سعی کنید کار را با کیفیت انجام دهید و تلاش نمایید در این راستا جذب حداکثری دانشجویان را داشته باشید چرا که ورود به این انجمن‌ها قطعاً موفقیت در پی خواهد داشت و بدانید این سرمایه‌گذاری همین امروز نیز به نتیجه رسیده است و در آینده نیز موفق و موثر خواهد بود.


در ادامه دکتر دستجردی بر اساس دستورالعمل های سازمان جهانی یونسکو داشتن سواد تربیتی عاطفی، رایانه ای، ارتباطی، رسانه‌ای و مالی را از ملزومات موفقیت و فعالیت های جمعی دانست و تاکید نمود: داشتن این سواد ها در فضای کسب و کار، دانشگاه، کلاس و ... می تواند زمینه حضور و بروز شما را در عرصه موفقیت افزایش دهد. امروزه به فردی که صرفاً خواندن و نوشتن بلد باشد، باسواد نمی‌گویند، بلکه باید حتماً با بخشی از این سوادها آشنایی داشته باشد و در زندگی جمعی و فردی خود به کار گیرد تا به نتیجه مطلوب برسد.
سپس دکتر الهی در بخشی از سخنان خود این تشکل ها را بسیار جوان معرفی کرد و افزود: از طرفی با همت و تلاش خود تشکلها و از طرف دیگر با حمایت مسئولین می‌توان شاهد شکل گیری و پیشرفت روز به روز این انجمن های علمی بود.
وی در ادامه گفت:متاسفانه یکی از معضلات و مشکلات بزرگ جامعه این است که هنوز آنگونه که باید و شایسته می باشد به ارزش های این حوزه ، توجه و پرداخته نشده است که امیدوارم با شکل گیری این انجمن ها علاوه بر ارتقای علمی فعالیت‌های اجتماعی دانشجویان، شاهد رفع نیازهای جامعه باشیم، چرا که دیدیم بسیاری از حرکت ها و جریان ها، از دانشگاه ها آغاز شده است.
دکتر الهی در بخش دیگر سخنان خود به اهمیت و ضرورت پرداختن به حوزه طراحی پارچه و لباس پرداخت و خاطرنشان کرد: این رشته پتانسیل بسیار بالایی دارد که باید به جوانان ما معرفی شود و بحث کار مرتبط با لباس، کار فانتزی و سرگرمی نیست چرا که باید ضمن داشتن خلاقیت و ایده های جدید، کارکردها و کاربردهای آن مد نظر قرار داد و از جنبه ی دیگر ابعاد شرع، عرف، اجتماع، روانشناسی اقتصاد، دین و غیره را در طراحی لباس رعایت نمود تا اثرگذاری خود را داشته باشد. 
در پایان این نشست، پس از معرفی کاندیدای شورای مرکزی اتحادیه، انتخابات برگزار شد که نتایج آن به شرح اعلام گردید.
اعضا اصلی
فاطمه دادفردانشکده فنی کرمانشاه( دبیر)  
فاطمه  غلامی دانشکده الزهرا شیراز 
 عاطفه زارعی دانشکده توحید آمل 
صدف عباسی دانشکده سمیه نجف آباد
 سمیرا محمودی دانشکده حضرت رقیه یزد
اعضا علی البدل
فرنازحقیقی دانشکده شریعتی تهران
سیده زهرا موسوی دانشکده الزهرا بابل
فاطمه سعیدی کیا دانشکده فدک کاشان
استاد مشاور 
خانم دکتر الهی
 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دومین نشست اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی طراحی دوخت پارچه و لباس به صورت مجازی


نظر شما :