برگزاری کاشت نهال به یاد شهداء در هفته گرامیداشت منابع طبیعی و روز درختکاری

۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳ کد : ۲۹۲۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۴۳
دانشگاهیان دانشکده شریعتی با حضور در محوطه ی دانشکده، ضمن گرامیداشت این روز، به نشانه و یادبودی از شهداء، در این سنت ارزشمند دینی و ملی شرکت کرده و تعدادی از نهال ها را کاشته و آبیاری نمودند.

در آستانه ی فرا رسیدن بهار طبیعت، به مناسبت روز درختکاری و پاسداشت هفته منابع طبیعی، آیین غرس نهال، امروز یکشنبه 17/12/99 با کاشت 180 نهال به یاد180 شهید پزشک و جانباز دفاع مقدس با حضور مهندس گرد رئیس دانشکده و معاونین ایشان، مهندس نصیری معاون اجتماعی شهرداری منطقه 19، نماینده ی بنیاد شهید چهاردانگه و جمعی از کارکنان دانشکده در محوطه ی خوابگاه ها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، این مراسم نمادین با مشارکت و همکاری دانشکده شریعتی و شهرداری منطقه 19 در راستای ترویج ونهادینه کردن فرهنگ درختکاری و حفظ و گسترش فضای سبز، برگزار گردید و مسئولین و کارکنان با حضور در محوطه ی دانشکده، ضمن گرامیداشت این روز، به نشانه و یادبودی از شهداء، در این سنت ارزشمند دینی و ملی شرکت  کرده و تعدادی از نهال ها را کاشته و آبیاری نمودند.
گفتنی است از آنجا که دستیابی به دانشکده سبز از اهداف این مجموعه ی دانشگاهی می باشد، به مدد و توفیق الهی هرسال به مناسبت روز درختکاری و با یاد شهداء، طی مراسمی دانشگاهیان این مرکز، به کاشت درختان همت گمارده و برسعی وتلاش در حفظ وتوسعه طراوت وسرسبزی طبیعت تاکید می نمایند.

 

کلید واژه ها: برگزاری کاشت نهال به یاد شهداء به مناسبت روز درختکاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی


نظر شما :