همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کار ایران(ایران جابکس)؛ دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، در غرفه ی دانشگاه فنی و حرفه ای ، به نمایش گذاشته شد.

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۵۲ کد : ۲۹۱۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۴۵

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، نمایشگاه بین المللی کار ایران، امروز با حضور و مشارکت مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی، پارک های علم و فناوری، پژوهشگاه ها،مراکز کاریابی و علمی مختلف، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آغاز به کار کرد.

در این راستا  دانشکده شریعتی همراه با سایر مراکز ضمن استقبال از این اقدام، فعالیتهای پژوهشی اساتید و دانشجویان این دانشکده را ، جهت بازدید و ارتباط بیشتر با صنعت و بازار کار به نمایشگاه ارائه نمود.
به گفته ی روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر عیسی منصوری معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین روز از نمایشگاه بین المللی کار ایران(ایران جابکس) با حضور در غرفه دانشگاه فنی و حرفه ای، از این غرفه بازدید کرد و دکتر محسن جهانشاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ضمن بازدید از نمایشگاه به اهمیت دانشگاه فنی و حرفه ای در پیوند بین تولید علم و کسب و کار و مهارت اشاره کرده، و حضور غرفه این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه شرکت کننده در این نمایشگاه را موید این موضوع دانست.
گفتنی است نمایشگاه بین المللی کار ایران (ایران جابکس) که معتبرترین نمایشگاه بین المللی حوزه اشتغال در ایران است، از امروز برپا گردیده و تا ۱۶ اسفند ۹۹، ادامه دارد.

کلید واژه ها: همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کار ایران(ایران جابکس)؛ دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، در غرفه ی دانشگاه فنی و حرفه ای ، به نمایش گذاشته شد.


نظر شما :