کارگاه آموزشی آنلاین با عنوان کاربرد طراحی بافت و تاپستری درطراحی لباس، در دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر

۰۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰ کد : ۲۸۷۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۵۷
با ارائه ی استاد بختیاری مدرس گروه طراحی پارچه و لباس دانشکده شریعتی

به گزارش معاونت پژوهش و فناوری دانشکده، طبق برنامه دبیرخانه دهمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر درروز جمعه 1 اسفند ماه 1399 ، خانم سیمین بختیاری از استادان گروه طراحی پارچه و لباس دانشکده فنی دختران شریعتی، وبیناری با موضوع ((کاربرد طراحی بافت و تاپستری درطراحی لباس ))را به صورت برخط درسامانه LMS  برگزار نمود که مورد استقبال گسترده مخاطبان و دوستداران مد ولباس قرار گرفت .

وی در ابتدا سخنان خود در خصوص مفهوم طراحی لباس و فشن، انواع پارچه، طرح بافت،راپورت طرح، نرم افزارهای طراحی پارچه، تاپستری و ایجاد طرح و طراحی لباس،توضیحات جامعی را بیان نمود.


سپس در ادامه به تاریخچه طراحی لباس و طراحی لباس و فشن اشاره نمود و ضمن بیان توضیحاتی در مورد انواع پارچه از نظر جنس، بافت و رنگ ، به ذکر موفقترین فشن مدها در فرانسه و اروپا پرداخت.


استاد بختیاری با اشاره به طراحی به عنوان هنر و ویژگیهای هنر در عرصه زندگی، تصریح کرد: از این صنعت به عنوان یک صنعت و هنر پر سود درجهان می توان نام برد و در حال حاضر می بینیم که کشور ترکیه در عرصه های صنعتی، با شتاب خوبی آغاز کرده است.

وی در پایان بیانات خود ضمن اشاره به انواع پارچه و توضیحاتی در خصوص سبک های بافت، هنرمندان این عرصه را به صنعتی سازی هنر خود، تشویق و ترغیب نمود.

کلید واژه ها: کارگاه آموزشی آنلاین با عنوان کاربرد طراحی بافت و تاپستری درطراحی لباس، در دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر


نظر شما :