جلسه ی شورای اداری کارکنان برگزار گردید

۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۳ کد : ۲۸۴۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۸۴
بررسی برخی موارد اداری و پاسخگویی به سوالات مطرح شده

این جلسه ظهر  روز سه شنبه بیست و هشتم بهمن ماه همراه  با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری های فیزیکی در جوار مزار شهدای گمنام با حضور خانم مهندس گرد رئیس دانشکده فنی و جرفه ای دکتر شریعتی، معاونین و کارکنان برگزار گردید.


در ابتدا خانم مهندس گرد ضمن ایراد بیاناتی، بار دیگر کارکنان را ضمن رعایت حمیت سازمانی و داشتن روحیه ی یکدلی و صبر اظهار داشت:
" اکنون که در دوران سخت کرونا به سر می بریم  و ممکن است به مراحل سخت تر آن نزدیک شویم، از شما بزرگوران خواستارم همچون گذشته با یکدلی، صبر و آرامش به ارائه ی مطلوب ترین کار خود در مقابل ارباب رجوع و اهداف سازمانی دانشکده بپردازید. در سالی که در حال سپری کردن روزهای پایانی آن هستیم شاهد همکاری های خوب شما در بخش های مختلف به ویژه در خارج ساعات اداری توسط برخی همکاران بودم و از شما می خواهم این روحیه را خط مشی کارتان قرار داده و خود را با رویدادهای رخ داده و پیش رو وفق دهید. آن وقت است که می توانیم با سربلندی شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این مجموعه ی دانشگاهی باشیم."

تقویت نقاط مثبت دوران کرونا در سال های آتی، رعایت نظم و انضباط ، حفظ حرمت ارباب رجوع، نگهداری مطلوب اموال بیت المال، رعایت نکات و موارد مختلف امور اداری، تلاش صادقانه، مسئولیت پذیری، حفظ روحیه ی همدلی در واحدها و روابط فی مابین و ... از دیگر عناوین مهم سخنان خانم مهندس گرد در این جلسه بود. 
وی همچنین اعلام داشت که به زودی احتمال گشایش کلاس های عملی دانشجویان به صورت حضوری وجود دارد و ضرورت دارد کلیه ی کارگاه ها و آزمایشگاه ها اماده حضور دانشجو و استاد شود و با رعایت پروتکل های بهداشتی محیط باعث آرامش  استاد، دانشجو و خانواده این عزیزان  گردد.
این جلسه با قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام آرمیده در دانشکده با حضور حاضرین، پایان یافت.
 

 

کلید واژه ها: جلسه ی شورای اداری کارکنان برگزار گردید


نظر شما :