به همت روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، کانال ارتباطی دانشجویان و کارکنان در پیام رسان سروش شروع به کار کرد

۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶ کد : ۲۸۴۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۱۲
به نقل از سایت ستاد مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای

                                                                                                         

دکتر حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی با اشاره بر آمار بالای پیام های دریافتی از سوی کارکنان و دانشجویان در سامانه پیامکی روابط عمومی با ابراز خرسندی از به وجود آمدن ارتباط دو سویه ما بین مدیران دانشگاه با دانشجویان و کارکنان عنوان کرد: خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای می توانند هرگونه سوال، پیشنهاد و انتقاد خود را در حوزه های مختلف جهت بررسی به سامانه پیامکی دانشگاه به شماره 3000121312 ارسال کنند.

وی با عنوان اینکه در دو ماه اخیر و راه اندازی این طرح،  بیش از ۱۰ هزار پیام از سوی مخاطبین دانشگاه به دبیرخانه برنامه پرسمان در سامانه پیامکی ارسال و پاسخ داده شده است تاکید کرد: مطالب و نظرات ارسالی در سامانه مذکور، ضمن رعایت اصول محرمانه، پس از دریافت، جهت طرح در نشست ها تحویل معاونت ها و ادارات کل ستادی مربوطه خواهد شد.

سلمانی با عنوان اینکه وظیفه اصلی روابط عمومی در دانشگاه توجه به اصل مطالبه گری، شفاف سازی و پاسخگویی است بیان داشت: در همین راستا روابط عمومی دانشگاه برنامه ریزی برگزاری سلسله نشست های پرسش و پاسخ  کارکنان و دانشجویان دانشگاه با معاونین و مدیران کل حوزه ستادی با عنوان "پرسمان" در بستر مجازی را فراهم کرد که بحمدالله تا به امروز دو نشست مختص دانشجویان و کارکنان برگزار شده است.

وی بر نقش تأثیرگذار روابط عمومی ها در بهبود وضعیت سازمان و ایجاد تعامل درون سازمانی و برون سازمانی تاکید کرد و با اشاره بر تجربه موفق برنامه دوربین سر زده روابط عمومی و دلایل توقف این برنامه به علت شیوع ویروس کرونا گفت: با عنایت به لزوم استفاده از پیام رسان های داخلی جهت ارتباط مستمر با دانشجویان و کارکنان کانال سروش دانشگاه به آدرس https://sapp.ir/joingroup/8gascd56TZlDz1pjIUR2hWH9 راه اندازی شده است.
دبیر هیات رییسه دانشگاه در پایان از راه اندازی میز خدمت الکترونیکی و پاسخگویی آنلاین سایت دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد و حرکت به سمت پاسخگویی الکترونیکی را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: شیوه های سنتی ارتباطی در برخی جنبه ها کارآیی خود را از دست داده و لازم است که از قالب فعلی به پاسخگویی مجازی حرکت کنند.

________________________________________

کلید واژه ها: به همت روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، کانال ارتباطی دانشجویان و کارکنان در پیام رسان سروش شروع به کار کرد


نظر شما :