برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید

۰۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۴ کد : ۲۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۴۶
برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید

مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید، امروز چهارشنبه 4/7/97 با حضور رئیس دانشکده، معاونین و برخی از مدیران رشته های آموزشی در دانشکده برگزار شد.
در ابتدای مراسم مهندس مرضیه گرد، رئیس دانشکده، ضمن تبریک و خوش آمدگویی به دانشجویان ورودی جدید، اظهار داشت: امسال شانس قبولی و ورود به دانشگاه برای شما در رقابت با سایرین به وجود آمد پس قدر این شرایط را بدانید و در حفظ این جایگاه و موقعیت کوشا باشید تا بتوانید با استفاده از فضای مناسب دانشکده ، آزمایشگاه ها و کارگاههای خوب ، جزء فارغ التحصیلان توانمند این دانشگاه باشید.

ایشان با بیان اینکه امسال ۸۸ نفر از دانشجویان این دانشکده در دانشگاههای دولتی در مقطع کارشناسی ارشد، پذیرفته شده اند، خاطر نشان کرد: بازار کار امروز نیازمند افراد متخصص و توانمند است و افتخار ما این است که این دانشگاه با امکانات و اهدافی که دارد توانسته است در این مسیر حرکت کند و این را بدانید که امروزه دانشجوی فارغ التحصیل فقط با مدرک شناخته نمی شود و داشتن و کسب رفتارهای اجتماعی و دلسوز بودن برای جامعه، خیلی مهم است و شما عزیزان با همت، اراده، توکل به خدا، بهره مندی از اساتید و با رعایت مقررات آموزشی و توجه به کلاسها، روزی موفق خواهید شد و این هرم ادامه تحصیل برای شما باز است.

سپس حجت الاسلام بنیان جوادی، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای، ضمن خیر مقدم به دانشجویان و معرفی دفتر نهاد رهبری، عنوان داشت: از این فرصتی که در حال حاضر در اختیار شما قرار داده شده است، با تمام ظرفیت بهره برداری نمایید و بدانید در این مسیری که قرار گرفتید، باید بیدار و هوشیار باشید و از همه ی توان خود استفاده نمایید و قدردان پدر و مادر و اساتید خود باشید.

ایشان همچنین از قرعه کشی دفتر نهاد ویژه ی دانشجویان ورودی جدید خبر داد و افزود: دانشجویان ورودی جدید می توانند با مراجعه به سامانه مجازی دانشگاهیان و لینک ثبت نام در مسابقه ی ذفتر نهاد شرکت نموده که از میان این دانشجویان، 50 نفر به سفر زیارتی مشهد مقدس مشرف می شوند."

در ادامه ذکتر میرزا بیگی، نویسنده و استاد دانشگاه، به عنوان سخنران ویژه این مراسم، در ابتدای سخنان خود، گفت: تفکر مثبت، هدف، اراده از رمزهای موفقیت هستند. اما اولین رمز آن، تفکر مثبت است. فکر را که تغییر دهی، زندگی ات عوض می شود، فقط باید بخواهی.

ایشان در بخش دیگر سخنان خود، اظهار داشت:"برای پیشرفت و دستیابی به موفقیت، هدف و فکر را باید بزرگ انتخاب و با برنامه ریزی و انگیزه حرکت کنید و در این مسیر کنار آدمهای منفی نباشید، خودتان را باور داشته و در هر کاری امیدوار باشید، نا امیدی، آتش ویرانگر است، پس با برنامه ریزی درست و توکل به خدا ، قوی و محکم ادامه دهید." 

دکتر میرزابیگی یکی دیگر از کلیدهای موفقیت را دعای پدر و مادر و احترام به ایشان، معرفی کرد و افزود:" این را بدانید که همه ی ما دو پدر و مادر داریم، یکی همان پدر و مادری اصلی ما هستند و دیگری معلمان و استادان ما می باشند پس در هر موقعیتی، به آنان احترام بگذاریم و موجب رنجش ایشان نشویم."

اجرای سرود حماسی - ملی و گروه دستان گویا، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

شایان ذکر است تشکل ها(بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی)، نهاد رهبری، کانونهای دانشجویی و فوق برنامه، در ورودی سالن برگزاری مراسم، حضور فعال داشتند.

 

کلید واژه ها: دانشکده دختران دکتر شریعتی ورودی های جدید


نظر شما :