اولین هسته مستقر در کانون خلاقیت و شکوفایی دانشکده شریعتی با عنوان: هسته خلاقیت و توسعه کسب و کار ورزشی راه اندازی شد

۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۹ کد : ۲۵۹۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۳۷

به گزارش روابط عمومی، اولین هسته مستقر در کانون خلاقیت و شکوفایی دانشکده شریعتی با عنوان: هسته خلاقیت و توسعه کسب و کار ورزشی در روز چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹، راه اندازی شد.
در جلسه ای که با حضور خانم مهندس گرد رییس دانشکده، آقای حاجی محمدی؛مشاور و مدرس در زمینه کسب و کار، معاونین آموزشی، امور دانشجویی و پژوهشی، رییس مرکز نوآوری، مسئول کانون خلاقیت و شکوفایی دانشکده، مدیر گروه و رییس اداره گروه ذیربط برگزار شد؛ رئیس دانشکده با اشاره به تجارب پیشین و توانمندی و پتانسیل بالای مجموعه فنی و حرفه ای، دانشکده شریعتی، اساتید، همکاران و بالاخص دانشجویان دانشکده، هدف از جلسه را راه اندازی یکی از هسته های خیلی مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با بهره گیری از امکانات موجود و توانمندیهای کلیه اساتید اعم از شاغل و بازنشسته، دانشجویان، فارغ التحصیلان و... بتوانیم گامهای موثری در راستای خلاقیت، نوآوری برداریم تا انشالله ارتباط بین رشته ای تقویت و شکاف موجود بین جامعه و صنعت کم رنگ تر شود.
دکتر حاجی محمدی نیز با اشاره به لزوم تغییر ذهنیت به سمت خلاقیت و نوآوری و اشتغال زایی، ضمن اشاره به تجارب خود در مراکز دیگر، جهت همکاری با دانشکده به منظور فعال سازی هسته های مرتبط با حوزه تربیت بدنی اعلام آمادگی نمود.

در ادامه جلسه حاضرین نقطه نظرات خود را پیرامون کم و کیف فعالیت کانون خلاقیت و شکوفایی و برقراری ارتباط بین گروهها ی مختلف دانشکده و همچنین بین مراکز مطرح کردند.
در پایان خانم مهندس گرد ابراز امیدواری کرد که دبیرخانه دایمی صنعت ورزش به منظور تعامل با کل دانشگاهها با نگاه مثبت مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای در دانشکده شریعتی دایر گردد.

کلید واژه ها: آغازبه کار کانون خلاقیت و کسب و کار دانشکده شریعتی در حوزه ی ورزشی


نظر شما :