دانشجوی دانشکده شریعتی موفق به ساخت و پیاده سازی دستگاه مدیریت هوشمند تست آزمایشگاهی با بکارگیری فناوری کیو آر کد شد

۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵ کد : ۲۴۷۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۵۹

موفقیت در هر مرحله ای  بستگی به  تلاش ها و فعالیت‌های  آن فرد دارد و چه بهتر که این کوشش های مستمر در مسیر علم و فناوری باشد. همچنین دانشجویان با انجام پژوهش، می توانند درک بهتر و شفافتری نسبت به مسائل و مباحث علمی مطرح شده در کتب درسی خود داشته باشند و هم در حین یا پس از فارغ التحصیلی به راحتی وارد بازار کار شوند و با تجربیاتی که کسب کرده اند، موفق باشند. 
در این ارتباط یکی از دانشجویان دانشکده شریعتی این مسیر را با موفقیت طی نموده و توانسته است میان دانسته ها و ایده های خود پلی برقرار کند ودستگاه مدیریت هوشمند آزمایشگاهی طراحی و اجرا نماید.

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، هانیه اسدی دانشجوی کارشناسی ناپیوسته الکترونیک دانشکده شریعتی با هدایت و راهنمایی استاد دکتر رجایی عضو هیات علمی و مدرس دانشکده شریعتی، پروژه ای را تحت عنوان مدیریت هوشمند تست آزمایشگاهی با بکارگیری فناوری کیو آر کد (Qr Code)، طراحی و پیاده سازی نموده است.
این دانشجو علت موفقیت و پیشرفت خود را در پیاده سازی دستگاه، کمک و راهنمایی های استاد دکتر رجایی معرفی کرد و در خصوص طراحی این سیستم و ساخت آن اظهار داشت: با توجه به اینکه کارگاه ها و آزمایشگاه ها یکی از مهمترین بخش های دانشگاهی محسوب می شود و بیشترین هزینه های اقتصادی در تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه ها صرف می گردد استفاده از یک سیستم مدیریتی هوشمند و یکپارچه به کمک می آید تا تجهیزات از راه دور کنترل شود و اطلاعات مورد نیاز به راحتی در دسترس باشد. پیاده‌سازی این طرح این امکان را می دهد تا افراد علاوه بر کنترل و پیگیری تجهیزات، بتوانند صحت و دقت عمل لازم را رسیدگی نمایند.

حوزه ریاست و روابط عمومی دانشکده شریعتی، این موفقیت  ارزشمند علمی و پژوهشی را صمیمانه قدردانی نموده و  تداوم توفیقات این دانشجوی گرانقدر را آرزومند است.


فیلم معرفی طراحی و پیاده سازی دستگاه ساخته شده

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشجوی دانشکده شریعتی موفق به ساخت و پیاده سازی دستگاه مدیریت هوشمند تست آزمایشگاهی با بکارگیری فناوری کیو آر کد شد


نظر شما :