مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه فنی وحرفه ای از مکان های ورزشی دانشکده شریعتی بازدید نمود

۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۹ کد : ۲۳۲۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۶۳۵
در این بازدید، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن بررسی مسائل ومشکلات حوزه تربیت بدنی درجریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه فنی وحرفه ای از مکان های ورزشی دانشکده شریعتی بازدید نمود
به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، آقای دکتر شریعتی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای روز سه شنبه 20/8/99 با حضور در این مرکز، ازبخشهای مختلف، امکانات ورزشی وسالن های تربیت بدنی دانشکده، بازدید و با رئیس دانشکده شریعتی دیدار و گفتگو کرد.
در این بازدید، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای طی نشستی، ضمن ملاقات و برگزاری جلسه‌ای با خانم مهندس گرد رئیس دانشکده و مسئولین گروه آموزشی تربیت بدنی، با بررسی مسائل ومشکلات حوزه تربیت بدنی درجریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.
آقای دکتر شریعتی با بیان مطالبی در خصوص ورزش و صنعت ورزش، در مورد تعاملات خود با بعضی از فدراسیونها از جمله فدراسیون تیراندازی، صحبت نمود و اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشکده ها از امکانات ویژه ای برخوردارند می توان از حرفه و علم دانشجویان و تجهیزات دانشکده در صنعت ورزش بهره برداری کرد.
همچنین خانم مهندس گرد ضمن بیان تاریخچه ای از دانشکده شریعتی، گزارشی از فعالیتهای گروههای آموزشی و بویژه حوزه تربیت بدنی ارایه داد و تصریح نمود: اداره تربیت بدنی به عنوان زیر مجموعه معاونت دانشجویی، مرکز نوآوری و کسب و کار و گروه آموزشی تربیت بدنی، همانند ضلعهای  یک مثلث گام های موثری تاکنون در تقویت فوق برنامه های ورزشی و تربیت بدنی دانشجویان برداشته اند.
در این ملاقات، پس از گفتگو و تبادل نظر مقررگردید، از نایب رئیس فدراسیونها دعوت شود تا ضمن بازدید از دانشکده و امکانات ورزشی آن، تعاملات خوبی بین فدراسیون ها و دانشگاه برقرار گردد تا بتوان از امکانات رشته های دیگر در صنعت ورزش بهره برداری کرد.
گفتنی است دکتر شریعتی طی بازدید از سالن های ورزشی، استخر، زمین چمن و سلف سرویس دانشکده، از داشتن چنین امکاناتی در دانشکده و نحوه نگهداری و رسیدگی به تجهیزات، ابراز خرسندی نمود. 

 

کلید واژه ها: مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه فنی وحرفه ای از مکان های ورزشی دانشکده شریعتی بازدید نمود


نظر شما :