مراسم جلسه توجیهی دانشجویان نوورود به صورت مجازی برگزار گردید

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۵ کد : ۲۳۱۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۴۲
آشنایی کلی این دانشجویان با اهم فعالیت حوزه های مختلف دانشجویی فرهنگی، تشکل های دانشجویی و نهاد رهبری

                                                                

این مراسم صبح امروز سه شنبه بیستم آبان ماه  با حضور خانم عسگری معاونت دانشجویی فرهنگی و برخی از مسئولین این معاونت از جمله امور فرهنگی، امور دانشجویی، مرکز مشاوره و سلامت، انجمن اسلامی، بسیج دانشجویی  و نهاد رهبری و تربیت بدنی برگزار شد.
در ابتدا خانم عسگری ضمن تبریک قبولی به دانشجویان نوورود با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری که جوانان را ستارگان درخشانی می دانند که آینده ی کشور را نورباران می کنند افزود:
" دانشکده ای که شما در آن پذیرفته شده اید یکی از بزرگترین و مهمترین مراکز تابعه ی دانشگاه فنی و حرفه ای سراسر کشور است که دارای امکانات خوب نرم افزاری و سخت افزاری است. ارزشمندترین سرمایه های ما شما هستید . ما در معاونت دانشجویی فرهنگی که محوری ترین و حساس ترین نهاد در دانشکده است و وظیفه ی ما ارتباط مستقیم با تک تک شماست، برای بالندگی و رشد شما برنامه های متعددی در حوزه های مربوطه داریم. امکانات رفاهی و برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ... برای شما در نظر داریم. اکنون که در شرایطی هستیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی توانیم از نزدیک با شما در ارتباط باشیم سعی داریم از طریق فضای مجازی با شما در تعامل باشیم. امیدواریم که در آینده ای نزدیک شاهد حضور شما در دانشکده باشیم. "
 در ادامه خانم ها معینی ( رئیس اداره امور دانشجویی)، دانشجو طلوعی (نماینده دبیر انجمن دانشجویی)، محمدی زاده (مسئول اداره فرهنگی ) ضحاکی (مسئول مرکز مشاوره و سلامت) دانشجو حسنی ( نماینده بسیج دانشجویی) ، میرزایی (کارشناس نهاد رهبری) ضمن ایراد توضیحاتی، دانشجویان را از روند برنامه های حوزه های مربوطه ی خود مطلع نمودند.

گفتنی است این برنامه همزمان به صورت زنده در صفحه ی اینستاگرام دانشکده پخش شد . لینک دانلود فیلم این برنامه در زیر آمده است:

http://vclass2.shariaty.ac.ir/pwyhsy8bvvku/

 

کلید واژه ها: مراسم جلسه توجیهی دانشجویان نوورود به صورت مجازی برگزار گردید


نظر شما :