برگزاری نشست مشترک معاونت های آموزش و پژوهش و فناوری دانشکده با حضور رئیس پارک های علمی و فناوری و مراکز رشد و نوآوری دانشگاه فنی و حرفه ای

۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۴ کد : ۲۲۹۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۹۳

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی و به نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشکده  صبح امروز شنبه 17/09/99، نشست مشترک معاونت های آموزش و پژوهش و فناوری دانشکده با حضور خانم مهندس گرد رئیس دانشکده، خانم دکتر ایمانیان رئیس  پارک های علمی و فناوری و مراکز رشد و نوآوری دانشگاه فنی و حرفه ای، آقای دکتر رجایی مدیر کل پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای و مدیران محترم گروه های آموزشی و اعضای شورای پژوهشی به صورت مجازی در اتاق شورا برگزار گردید.
 در ابتدای جلسه ،  مهندس گرد با بیان لزوم برنامه محوری و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود ، اظهار داشت: دانشجویان نباید به حال خود رها شوند و باید برای آنها برنامه های فعال سازی کار آفرینی از سوی گروه های آموزشی با همکاری واحد پژوهش و گروه کارآفرینی تدارک دیده شود .
در ادامه خانم دکتر ایمانیان ضمن تبیین  اهداف مراکز رشد و کانون های شکوفایی و خلاقیت ، خطاب به مدیران گروه ، بیان نمود: با اساتید زیر مجموعه خود جلسه هایی برگزار نموده و اقدام به استخراج  سرفصل های کاربردی از دروسی که قابلیت ایده پردازی را دارند ، نمایید چرا که ایده های ارائه شده توسط دانشجویان در هر ترم و در هر درس به عنوان ورودی ها مرکز نوآوری و کانون شکوفایی و خلاقیت بوده که تحقق این امر مستلزم وجود رویکرد اکو سیستمی به بحث کار آفرینی است.
سپس آقای دکتر رجایی در مورد آزمایشگاه مرکزی که می تواند زمینه همکاری بین رشته ای را فراهم نماید، صحبت هایی ارائه داد . همچنین در مورد برنامه های هفته پژوهش و شعار پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید، نکاتی را بیان نمود.
در ادامه جلسه همکاران سوالات و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند. همچنین تعدادی از موارد آموزشی نیز بیان و راجع به آنها تصمیم گیری شد.
در پایان معاون پژوهش و فناوری ضمن تشکر از همکاری های مدیران گروه ها و اعضای شورای پژوهشی ، تشریک مساعی بیشتر در حوزه فعالیت های پژوهشی را خواستار شد.

 

کلید واژه ها: برگزاری نشست مشترک معاونت های آموزش و پژوهش و فناوری دانشکده با حضور رئیس پارک های علمی و فناوری و مراکز رشد و نوآوری دانشگاه فنی و حرفه ای


نظر شما :