مراسم ترحیم درگذشت مرحومه فرزانه علی جانی به صورت مجازی در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی برگزار شد

۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۶ کد : ۲۲۹۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۸۰
همه ی ما سال های تدریس و مدیریت دلسوزانه ی آن مرحومه را از یاد نمی بریم

                                                       

در پی درگذشت مرحومه فرزانه علی جانی (عضو هیئت علمی و رئیس اسبق دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی) بعداز ظهر امروز چهارشنبه چهاردهم آبان مراسم ترحیم مجازی آن استاد فرهیخته در دانشکده برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم که با حضور خانم مهندس گرد (رئیس دانشکده) معاونین و برخی از همکاران و دست اندکاران برگزاری این مراسم همراه بود، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله و قرائت پیام های تسلیت از: دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری، هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای، خانم مهندس گرد، بسیج اساتید، گروه علوم اداری و ...  خانم مهندس گرد به ایراد بیاناتی پرداخت.
ایشان ضمن ابراز تاسف مجدد از این ضایعه ی اسفناک و غمبار برای بازماندگان مرحومه علیجانی افزود:
" با شنیدن این خبر ملال آور اندوه بسیاری بر دل نشست . امیدوراریم آن خواهر مهربان از دست رفته مان، آخرت پر از خیر و برکتی در پیش رو داشته باشد و خداوند صبری فراوان به خانواده اش عطا نماید. همه ما سال های تدریس و مدیریت دلسوزانه ی آن مرحومه را از یاد نمی بریم و اکنون که پای از عرصه ی خاکی زمین برداشته و معراج را پسندیدند برایش آرزوی غفران الهی می طلبیم."
مهندس گرد در پایان ضمن آرزوی دفع بلای کنونی جهان (ویروس کووید 19) و شفای تمامی بیماران از خداوند متعال برای همگان سلامتی و صحت خواستار شد.


قرائت پرفیض زیارت عاشورا و دعای فرج از دیگر بخش های پایانی این مراسم بود.

کلید واژه ها: مراسم ترحیم درگذشت مرحومه فرزانه علی جانی به صورت مجازی در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی برگزار شد


نظر شما :