مراسم افتتاحیه ی آغاز سال تحصیلی دانشجویان ورودی جدید دوره های کاردانی به صورت مجازی برگزار شد

۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸ کد : ۲۲۶۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۵۰۷
رئیس دانشکده: این مرکز یکی از بزرگترین حوزه‌های تعلیم و تربیت است که باعث می شود جوانان ما بعد از فارغ التحصیلی شان بتوانند در عرصه های صنعت فعالیت نمایند و وارد بازار کار شوند.

مراسم آغاز سال تحصیلی مجازی دانشجویان دوره های کاردانی ورودی جدید صبح امروز  شنبه 10 آبانماه 99 در آستانه ی میلاد با سعادت حضرت رسول  (س) با حضور و سخنرانی خانم مهندس گرد (رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی) معاونین و برخی از مسئولین بخش های مختلف دانشکده برگزار گردید.
در ابتدا خانم مهندس گرد ضمن تبریک هفته وحدت و ایام خجسته و با برکت میلاد حضرت محمد(ص)، اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که شما عزیزان در این مرکز که یکی از بزرگترین دانشکده های تربیت تکنسین کارشناس فنی و مهارتی می باشد، پذیرفته شده اید. این حوزه یکی از بزرگترین حوزه‌های تعلیم و تربیت است که باعث می شود جوانان ما بعد از فارغ التحصیلی شان بتوانند در عرصه های صنعت فعالیت نمایند و وارد بازار کار شوند.
 وی در ادامه افزود: دانشکده شریعتی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آموزشی است که علاوه بر تفکیک جنسیتی فرصت خوبی را برای آموزش‌های دختران فراهم نموده است و از مجموعه های بسیار گسترده‌ای تشکیل شده که شامل گروههای تخصصی متعددی می باشد.
رئیس دانشکده تصریح نمود: هر مجموعه آموزشی زمانی ارزش دارد که فارغ التحصیلان توانمندی را وارد بازار کار نمایند و ما خوشبختانه با داشتن اساتید توانمند و دانشجویان علاقه مند توانستیم به این امر مهم دست پیدا کنیم.
مهندس گرد با بیان فرمایشی از حضرت علی(ع) که فرصت ها چون ابرها در گذرند پس آنها را دریابید، خاطر نشان کرد: دانش آموزی با دانشجویی فرقش در خواستن است که امیدوارم بتوانید به بهترین نحو وارد عرصه ی علمی جدید شوید چرا که این مسیر، مرحله جدیدی در زندگی شماست که با خواستن می‌توانید موفق شوید.
در ادامه مراسم آقای مهندس هوشیاری معاون آموزشی، خانم دکتر روایی سرپرست معاونت پژوهشی و خانم دکتر عسگری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده، ضمن تبریک به دانشجویان ورودی جدید، فعالیت ها و برنامه های مجموعه ی خود را معرفی نموده  و به  بیان نکات و مسائل مرتبط با حوزه کاری خود پرداختند.

در ادامه ی این مراسم نشست آنلاین مدیران گروه های آموزشی مختلف با دانشجویان به تفکیک رشته همراه با پرسش و پاسخ برگزار شد.
قابل ذکر است دانشجویانی که نتوانستند در مراسم آغاز سال تحصیلی مجازی شرکت نمایند می توانند جهت اطلاع یافتن از جزئیات مراسم به آدرس https://www.instagram.com/tv/CG_3zppgFkS/?igshid=13bhmntna1p49 مراجعه نمایند.

فیلم ضبط شده ی مراسم را در لینک زیر مشاهده نمایید:

http://vclass2.shariaty.ac.ir/ps5zehrzhhat/?OWASP_CSRFTOKEN=adc2318f4962a21171b2957a94d7fa270a444e2c3b5e22baac4f50c082e97d7d

 

کلید واژه ها: مراسم افتتاحیه ی آغاز سال تحصیلی دانشجویان ورودی جدید دوره های کاردانی


نظر شما :