گفتگوی واحد خبر دانشکده با استاد سهرابی، دانش آموخته ی موفق دانشکده

۰۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۱ کد : ۲۲۳۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۵۴۷
پیرامون موفقیت اخیر ایشان و رشـته ی نوظهور پدل+ فیلمی کوتاه از برنامه ی تلویزیونی در این خصوص

در بین همه رشته های جدید ورزشی که تلاش دارند به ابراز وجود بپردازند و تقریبا در این راه ناکام مانده اند، شاید «پدل»از شرایطی متفاوت برخوردار و گام های محکم تری برداشته است. این رشته نو در بین ورزش دوستان ناآشناست، اما سالهاست در آن سوی مرزها به خصوص اروپا، آمریکا، استرالیا، کانادا، چین و بعضی دیگر از کشورهای آسیایی علاقمندان زیادی پیدا کرده و آرام آرام از لحاظ تبلیغی و جذب طرفدار به سطح قابل قبولی رسیده است. پدل را ورزش قرن بیست و یکم نامیده اند اما به نظر می رسد همچنان نیازمند زمان است تا این رشته همه گیر شود. ورزشی جذاب، بسیار شادی آور و پر تحرک است که با تمرکز لازم می توان آن را در همه ی سنین بازی کرد. به تعبیر دیگر این رشته، عصاره ای از چند ورزش راکتی مثل اسکواش،تنیس و بدمینتون است و جذابیت های خاص خود را دارد. ابداع پدل به سال 1968 میلادی (1347 شمسی ) باز می گردد. اما شکل کنونی آن در سال های اخیر پی ریزی شده است. ....


خانم "سمیه سهرابی" از استادان گروه تربیت بدنی دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی است که به تازگی خبر موفقیت ایشان به عنوان یکی از دو ایرانی معرفی شده به اتحادیه آسیا پاسفیک در پدل را شنیدیم. به همین بهانه واحد خبر روابط عمومی دانشکده، اقدام به مصاحبه و گفتگویی اینترنتی با ایشان نمود.

                                                                    

با یاد  و نام خدای متعال


"سمیه سهرابی رنانی هستم. اهل اصفهان. متولد نوزدهمین روز از دی ماه هزار  و سیصد و پنجاه و نه. با افتخار و عشق کامل مدرک کارشناسی رشته تربیت بدنی (مربیگری ورزش) خود را از دانشکده فنی دختران شریعتی اخذ نمودl. مدرک کارشناسی ارشدم را نیز در رشته ی حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و در حال حاضر دانشجوی دکتری حرکات اصلاحی و امدادگر ورزشی دانشگاه تهران می باشم."

                                                                          **من واقعا عاشق دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی هستم.**


استاد سهرابی در پاسخ به این که چقدر دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی در پیشرفت کنونی تان تاثیر داشت این گونه گفت:
"من واقعا عاشق این دانشکده هستم. سالها با عشق براى تیم دانشکده ام بازى کردم. حتى یک بار با بینى شکسته، بدون احساس خستگی و درد برای دانشکده بازى کردم و باعث برد تیم دانشکده در مسابقات بسکتبال شدم. البته که این دانشگاه بستر مناسبى براى پیشرفت و مفید بودن در جامعه است چون کاملا علمى و فنى هست. به لطف خدا هر سال دانشجویان زیادى در مقطع ارشد در گرایش خود من که حرکات اصلاحى هست در دانشگاه هاى مختلف پذیرفته می شوند که باعث افتخار براى من است. "


وی در آخر افزود:
" امیدوارم این رشته ی نوظهور و هیجان انگیز بتواند جای خود را در بین رشته های مختلف ورزشی باز کند و دانشجویان این دانشکده هم بتوانند آن را در فضاهای مناسب ورزشی موجود دانشکده انجام دهند."


ضمن آرزوی موفقیت برای استاد سهرابی، توجه شما را به دیدن فیلمی از معرفی این رشته و گفتگویی کوتاه با این ایشان در بخشی از برنامه ی تلویزیونی "تهران گرد" که اخیرا از شبکه پنح صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران روی آنتن رفت، جلب می نماییم.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: گفتگوی اینترنتی با استاد سهرابی


نظر شما :