انتخاب پروفسور ابراهیم صالحی عمران به عنوان استاد نمونه ی بسیجی کشور در سال ۹۹

۰۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰ کد : ۲۰۸۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۳۴
از سوی مرکز بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد

به نقل از  ستاد مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای:

 

انتخاب شایسته استاد ارجمند " پروفسور ابراهیم صالحی عمران استاد نمونه ی بسیجی کشور" در سال ۱۳۹۹ را به جامعه ی دانشگاهی تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون ایشان درارائه خدمات خالصانه، تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآفرین جهت نیل به تحقق تمدن نوین اسلامی را از درگاه حضرت احدیت خواستاریم.

 

متن این پیام بدین شرح است:

 

 

                                                                                        بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

انتظاری که از دانشگاه های جمهوری اسلامی می رود، این است که انسان های همچون شهید چمران تربیت کنند. 
مقام معظم رهبری مد ظله العالی
    
لوح سپاس از استاد نمونه بسیجی در سال 1399 
استاد فرهیخته جناب آقای دکتر ابراهیم صالحی عمران 

شجره طیبه بسیج اساتید به عنوان نیروی متعهد وانقلابی بر خاسته از انقلاب اسلامی ومنظومه فکری امام خمینی(ره) ورهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مد ظله العاالی) همواره حافظ وپشتیبان انقلاب اسلامی بوده ودر این مسیر متعالی همه ظرفیت های علمی ، دانشگاهی واجتماعی خودش را در راه بسط وتحکیم گفتمان انقلاب اسلامی در نیل به تحقق تمدن نوین اسلامی به کار می گیرد . خدای بزرگ را شاکریم برای وجود استادان توانمند وانقلابی که بسی مایه غرور و مباهات اند ، آنان که در کمال تعمد، صداقت ودرستکاری، بهترین اوقات حیات خویش را در جامعه استادی بسیج گذراند ودر این جنبش، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و کماکان با تفکر ورفتار انقلابی به مجاهدت خدا پسندانه وخدمت بی منت مشغول اند. 
اینک به این وسیله از زحمات خالصانه واهتمام و ویژه جنابعالی در یک سال گذشته به عنوان استاد نمونه جنبش استادی بسیج ایران (جابا ) قدردانی نموده وتوفیق روزافزون شما را از در گاه احدیت مسئلت می نمایم . امید است در پرتواستمداد الهی  عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) همواره ودر تمامی شنون زندگی وایفای خدمت خالصانه موفق وموید باشید .

 

ما نیز این انتصاب شایسته را به خانواده ی بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی توفیقات روزافزون و سربلندی می نماییم.

 

                                                                         حوزه ی ریاست و روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی

کلید واژه ها: انتخاب پروفسور ابراهیم صالحی عمران به عنوان استاد نمونه ی بسیجی کشور در سال ۹۹


نظر شما :