پیام مهندس گرد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۹ کد : ۲۰۲۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۷۷
با شیوع کرونا، اصل تعلیم نباید کوچکترین صدمه ای ببیند

متن این پیام بدین شرح است:
باسمه تعالی
ان مع العسر یسرا ...
به راستی که پس از هر سختی و تنگنا، راحتی و آسایشی نهفته است. این وعده و کلام خداست که به انحای مختلف در قرآن کریم آمده است.
اکنون که در آغازین روزهای بهار علم و دانش و فعالیت های علمی کلیه مراکز آموزش علی الخصوص آموزش عالی دانشگاهیان سراسر کشور قرار گرفته ایم می بایست به این نکته توجه کنیم اگر توام شدن این رویداد علمی کشور با شیوع ویروس منحوس کرونا قرار گرفته است، نباید کوچکترین صدمه ای به اصل تعلیم و آموزش های علمی آموزشی کشور وارد شود.
تجربه ی سخت و متفاوت اوایل سال ۱۳۹۹ که با این بیماری ناخوانده در آموزش و برگزاری آزمون های آنلاین و غیرحضوری (مجازی)  رخ داد، خود دلیل مبرهنی بر این مدعاست که ما باید با توکل به خدا، بهره گیری از منویات و رهنمون های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب (دامت برکاته)، حفظ آرامش و رعایت تمامی دستورالعمل های ابلاغی ستاد پیشگیری از کرونا همچنان رو به جلو حرکت کنیم و چه بسا به راهکارهای جدیدتر در ارائه ی هرچه بهتر آموزش هایمان آن هم در سطح دانشگاه فنی و حرفه ای که داعیه دار آموزش های مهارت محور است ، دست بیابیم.
جا دارد از همین مجال از تلاش های صورت گرفته در ماه های اخیر استادان، دانشجویان و همکاران خدوم دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی تقدیر و تشکر نموده و برای تک تک شما بزرگواران آرزوی عافیت و سربلندی بنمایم.
                                     مرضیه گرد
       رییس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی
                                  شهریور ۱۳۹۹

کلید واژه ها: دانشکده دختران دکتر شریعتی


نظر شما :