بیانیه رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸ کد : ۱۹۸۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۸۶

پیامبر اکرم (ص): خدای تعالی دوست دارد وقتی کسی کاری می‌کند آن را به خوبی انجام دهد.

هفتۀ آغازین شهریورماه، مصادف با سالرروز شهادت بزرگ‌ مردان عرصۀ ایثار و خدمت، شهیدان رجایی و باهنر، در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام هفتۀ دولت مزیّن شده است. این مناسبت تاریخی ماندگار، برای خادمان ملّت، فرصتی مغتنم است تا با تأسی و سرمشق قرار دادن این شهیدان، در راه اعتلای وطن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بردارند و توفیق خدمت‌رسانی بی‌ شائبه و خالصانه به مردم را به دست آورند. هفتة دولت، نماد تکریم از خدمتگزاران صدیقی است که دوشادوش مردم شریف برای پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی قدم برمی‌دارند و با همراهی و همدلی با ملت، نویدبخش آینده‌ای پویا و درخشانند.

چهارم شهریورماه، روز کارمند نام نهاده شده است؛ روز تجلیل از انسان‌هایی خدوم و شایسته که نیت‌شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. بی‌شک رشد، توسعه، بالندگی و موفقیت دانشگاه بزرگ فنی و حرفه‌ای با هدف تربیت نیروهای متخصص، متعهد، کارآفرین و صاحب پنجه‌های کارآمد صنعت در جامعه، مرهون تعهد، توانمندی و شایستگی کارکنان آن می‏‌باشد و تلاش‏ های صادقانه و بی‌دریغ کارمندان در عرصه‌های مختلف در کنار استادان و دانشجویان، این مجموعه را در تحقق سیاست‌ها و برنامه‌ها و رسیدن به اهداف عالی نظام آموزش عالی کشور یاری نموده است و بعد از این نیز یاریگر خواهد بود.

اینجانب، ضمن گرامی‌ داشت هفته دولت و تبریک روز کارمند به همه همکاران شریف، معزز و مجرب خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه‌ای، امید دارم با تلاش و کوشش و انگیزه‌ای مضاعف در رفع مشکلات جامعه، کمک به توسعه پایدار کشور و خدمت به مردم حرکت کنیم. امسال، تقارن فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبداله الحسین(ع)؛ فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ عاشورایی و تقویت درونی شعور حسینی، یعنی آزادگی و ظلم‌ستیزی است. از درگاه خداوند متعال به حرمت سیدالشهدا (ع) برای همه عزیزان آرزوی تندرستی، بهروزی، عمری بابرکت و خیر سرشار در زندگی مسئلت دارم.

                                                                                                                                       

ابراهیم صالحی عمران

رئیس دانشگاه

کلید واژه ها: بیانیه رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند


نظر شما :