بازدید دکتر کیانی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای از حوزه امتحانی کنکور سراسری دانشکده شریعتی

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲ کد : ۱۹۷۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۲۴
به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی  دکتر کیانی در اولین روز از برگزاری کنکور سراسری با حضور در دانشکده شریعتی از محل های برگزاری آزمون دیدن کرد

وی در گفتگو با روابط عمومی دانشکده ضمن عرض خدا قوت به همکاران سازمان سنجش و مسئولین و همکاران دانشکده شریعتی که به عنوان یک مرکز بزرگ در حال برگزاری آزمون در رشته هنر می باشند اظهار نمود:باید قبول کنیم که شرایط خاص کشور، نگرانی های جدی ای را برای همه سیاستگذاران، مدیران و برگزار کنندگان آزمون کنکور ایجاد کرده بود ولی خوشبختانه باتجربه برگزاری دو آزمون دکترا و ارشد و علی رغم استرس های این موضوع در جامعه و تعداد بالای یک میلیون نفر شرکت کننده، خدا را شکر به نظر می رسد امروز آزمون خیلی خوب در حال برگزاری می باشد.
وی ادامه داد: از نظم و آرامش همکاران اجرایی و سنجش، معلوم است که همه چیز درست پیش می رود و قابل ذکر است  دانشکده شریعتی در کارهای بزرگ و کشوری که همیشه به عهده می گیرد، خوب می‌درخشد.
 دکتر کیانی تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای همکاری بسیار نزدیکی را همه ساله با سازمان سنجش داشته و امسال هم به ویژه بعد از فاصله گذاری بیشتر صندلی ها توسط ستاد کرونا آمادگی هر گونه کمک و همکاری را داریم.
معاون آموزشی دانشگاه افزود: امسال با برگزاری آزمون سراسری در ۱۷ مرکز و آزمون های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در ۱۰ مرکز دانشگاه فنی و حرفه ای و حضور ۱۴۰۰ شرکت کننده در اولین روز از برگزاری کنکور، حاکی از آن است دانشگاه فنی و حرفه ای سهم بالایی را داشته است.
دکتر کیانی خاطر نشان کرد: در پایان ضمن خداقوت به همه همکاران و همه آحاد عزیزی که در برگزاری آرام و بی تنش و همراه با سلامتی آزمون دهندگان تلاش می‌کنند، به عنوان معاون آموزشی دانشگاه کشوری و ملی فنی و حرفه ای، تشکر و قدردانی می نمایم.

گفتنی است دکتر کیانی از مرکز بهداشت و درمان دانشکده شریعتی نیز بازدید نمودند.

کلید واژه ها: بازدید دکتر کیانی معاون آموزشی دانشگاه از حوزه امتحانی کنکور سراسری دانشکده شریعتی


نظر شما :