نشست صمیمانه ی ریاست با مسئولین و کارکنان واحدهای حراست، حفاظت فیزیکی و پشتیبانی دانشکده شریعتی

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴ کد : ۱۹۴۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۸۷
در این جلسه نکات و مسائل مرتبط با این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت

نشست صمیمانه ی مسئولین و کارکنان واحدهای حراست، حفاظت فیزیکی و پشتیبانی روز یکشنبه 99/5/12 با حضور رئیس دانشکده، معاون مالی اداری و مسئولین واحدهای حراست، مالی، نگهبانی، پشتیبانی و خدمات، جمعداری و انبار داری با هدف بررسی و رفع موانع و مشکلات موجود در اتاق شورا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی در این جلسه مهندس گرد رئیس دانشکده ضمن تقدیر  و تشکر از فعالیت های مجموعه حراست، در خصوص جایگاه حراست و نگهبانی و اهمیت نقش این حوزه در ایجاد فضایی آرام توام با برقراری نظم و امنیت برای انجام فعالیتهای علمی، فرهنگی و آموزشی و پژوهشی همه دانشگاهیان مطالبی را بیان نمود.
در ادامه خانم رحیمی مسئول حراست دانشکده ضمن بیان گزارشی از عملکرد این حوزه و بیان مسائل و مشکلات موجود و با قدردانی از همکاران این واحد در برقراری نظم و امنیت دانشکده،به اهمیت عملکرد یکپارچه و قانونمند کارکنان واحد حراست و نگهبانی و تعامل و هماهنگی با تمامی کارکنان در بخش‌ها و واحدهای مختلف در راستای شرح وظایف و حدود اختیارات نگهبانان، تأکید کرد.
سپس نکات و مسائل مرتبط با این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کارکنان واحد های حراست، حفاظت فیزیکی، انبار داری و جمعداری، نظرات و پیشنهاد‌های خود را در زمینه هر چه بهتر شدن نحوه ارائه خدمات بیان نموده  و مسایل و مشکلات کاری خود را با رئیس دانشکده مطرح کردند.

 

 

کلید واژه ها: نشست صمیمانه ی ریاست با مسئولین و کارکنان واحدهای حراست، حفاظت فیزیکی و پشتیبانی دانشکده شریعتی


نظر شما :