اولین دوره توانمند سازی معاونین آموزشی دانشکده ها و آموزشکده فنی و حرفه ای در حال برگزاری است

۲۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۶ کد : ۱۹۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۴۴

اولین دوره توانمند سازی معاونین آموزشی دانشکده ها و آموزشکده فنی و حرفه ای با شعار" باهم " (برنامه مداری، آمایش محوری، همت ورزی، مسئولیت پذیری) با اهداف دانش افزایی و هماهنگی در تدوین برنامه های توسعه و آموزشی دانشگاه " آشنایی با مفاهیم مطالعات آمایشی و برنامه ریزی عملیاتی و تبیین برنامه های سال جاری، آشنایی با کلیات چشم انداز توسعه رشته های مختلف به تفکیک مراکز، آشنایی با برنامه ها و شیوه نامه های مختلف حوزه ی معاونت آموزشی ، مشارکت و همفکری در اجرای برنامه های عملیاتی حوزه ی معاونت آموزشی 27 و 28 آذر ماه 1397 در دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی در حال برگزاری است.

در ابتدا مهندس گرد گفت: کیفیت آموزشی، دغدغه اصلی مدیران دانشگاه فنی و حرفه ای است ، افتخار ما همیشه این بود که در کنار مدیرانی باشیم که آموزشهای فنی حرفه ای را باور داشته باشند  و این حرکت عظیم در دانشگاه فنی و حرفه ای اتفاق می افتد .
وی افزود: اگر می خواهید کشور به راه خوب و صحیح برود باید این مسیر را حمایت و همراهی کرد و آموزشهای فنی حرفه ای را تقویت کرد.
مرضیه گرد با اشاره به هفته پژوهش گفت : دانشکده شریعتی با بیش از 5400 دانشجو در 7 گروه آموزشی و 27 هکتار فضا، هفته ای پر شور و هیجان را سپری می کند. 
وی خاطر نشان کرد: افتخار ما این است که بیش از  75 درصد فارغ التحصیلان ما بر اساس پژوهش های صورت گرفته پس از فارغ تحصیلی جذب بازار کار می شوند. 

 

کلید واژه ها: اولین دوره توانمند سازی معاونین آموزشی دانشکده ها و آموزشکده فنی و حرفه ای


نظر شما :