راهیابی یکی از اساتید دانشکده به مسابقه جهانی کارتون فرانچسکو د کووایدو اسپانیا از بین ۸ هنرمند برگزیده ایرانی در فینال این رویداد بزرگ هنری همزمان با هفته ملی مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای

۰۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷ کد : ۱۹۲۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۰۲۲
فعالیت هنری اخیر وی پیرامون موضوع کرونا در سطح رقابتی بین المللی Calicomix۲۰۲۰ قرار گرفت

در آستانه ی قرار گرفتن در روز و هفته ملی آموزش های فنی و حرفه ای ( از سی و یکم تیرماه) قرار گرفته ایم. به حمد الهی دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی با وجود داشتن پتانسیل های خوب دانشجویان و اساتید موفق و تاثیرگذار در هر زمینه ای، همیشه در اوج بوده و باعث کسب افتخاراتی در مجموع دانشگاه فنی و حرفه ای شده است.
این بار از درخشش و موفقیت خانم شیما اثنی عشری از استادان گروه هنر دانشکده و راهیابی وی مسابقه جهانی کارتون فرانچسکو د کووایدو اسپانیا از بین ۸ هنرمند برگزیده ایرانی در فینال این رویداد بزرگ هنری با خبر شدیم.
این استاد جوان، متولد سال 67  و دانش آموخته دانشگاه فنی و حرفه ای و دارنده مدرک کارشناسی ارشد رشته گرافیک تهران است و در حال حاضر مدرس گروه هنر دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی و دانشگاه آزاد بوده و در حال فعالیت های  هنری مورد علاقه و مرتبط با رشته خود می باشد.

                                                               


از فعالیت ها و موفقیت های اخیر استاد اثنی عشری می توان به  راهیابی به مسابقه جهانی کارتون  Francisco D Quevedo (فرانچسکو د کوویدوو) اسپانیا  - تیر99  و راهیابی به مسابقه  بین المللی کارتون  Calicomix2020  با موضوع ویروس کرونا -  تیر 99  اشاره کرد.                                                                       
وی در جدیدترین آثار هنری خود توانسته است در فراخوان-هشتمین-رقابت-بین-المللی-bio-art-۲۰۲۰  و فراخوان-بیست-و-هفتمین-جشنواره-بین-المللی-CALICOMIX- ۲۰۲۰ و همچنین فراخوان-دوازدهمین-رقابت-بین-المللی-کارتون-توریسم-ترکیه-۲۰۲۰ با محوریت موضوع کرونا که هنرمندان دنیا را بر آن داشته تا کارهای خود را به این سمت و سو ببرند چند اثر خلق نماید:


- رزومه و دیگر سوابق هنری این استاد را شامل سوابق تدریس، تقدیرنامه ها، مقالات چاپ شده، سوابق مطبوعاتی، داوری جشنواره ها و پایان نامه ها و نیز سوابق نمایشگاهی را در این قسمت می توانید ملاحظه بفرمایید.

- آنچه در تصاویر ضمیمه  این خبر می بینید گزیده ای از آثار جدید و برخی از کارهای وی در جشنواره های متعدد ملی و بین المللی است.
 

برای این استاد هنرمند و افتخار آفرین آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

کلید واژه ها: راهیابی یکی از اساتید دانشکده به مسابقه جهانی کارتون فرانچسکو د کووایدو اسپانیا از بین 8 هنرمند برگزیده ایرانی در فینال این رویداد بزرگ هنری


نظر شما :