پیام مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در پی کسب مقام سوم در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و مؤسسات تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۵ کد : ۱۹۰۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۳۵
نهاد روابط عمومی مهم‌ترین جزء یک سازمان در حرکت مستمر به‌سوی تعالی است.

همکاران محترم روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

تحولات گسترده در حوزه رسانه از قبیل رشد فناوری، توسعه شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای نوین برقراری ارتباط، میدان وسیعی از تحولات، داده‌ها، نتایج و راهبردهای تولیدشده را به مخاطبان خاص و عام عرضه می‌دارد.

ارزیابی صحت داده‌ها، مقایسه آن‌ها و درک و انتشار اطلاعات دریافت‌شده از جمله امور حساس با میزان ظرافت و دقت بالا محسوب می‌شود. ساعات متمادی کار خستگی‌ناپذیر نیاز است تا ارتباط میان منافع جامعه و اهداف سازمان و عملکرد آن از یک سو و عوامل مؤثر بر آن عملکرد از سوی دیگر شناسایی شده و موردارزیابی قرار گیرد.

ایجاد تعامل چندسویه میان دانشجویان، اعضای هیئت علمی، کارکنان، جامعه، صنعت، خانواده، سیاستمداران و ... کاری بس دشوار است که عشق و علاقه وافر می‌طلبد و در پرتو استعانت از خداوند بزرگ قابل انجام است.

انتخاب روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در کنار دو دانشگاه بزرگ تهران و علامه طباطبایی  به‌عنوان مقام سوم در گروه الف و در شاخص یک جشنواره (بخش اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه) در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و مؤسسات تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین 250 مجموعه آموزش عالی کشور  با بیش از 5000 اثر ارسالی،  نتیجه زحمات همکاران گرامی در حوزه روابط عمومی بوده است.

این افتخار جمعی را به شما ارجمندان تبریک عرض می‌نمایم و از آستان خداوند متعال برای همگان آرزوی سلامتی و توفیقات بیشتر و روزافزون در «رویدادسازی به جای رویداد نگری» را مسئلت دارم.

                                                                                                  حسین سلمانی_مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی _تیر ماه ۱۳۹۹

کلید واژه ها: پیام مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در پی کسب مقام سوم در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها


نظر شما :