برگزاری جلسه انعقاد تفاهم نامه و همکاری شرکت هلدینگ دانش بنیان لیدکو و دانشکده شریعتی

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۹ کد : ۱۷۷۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۶۲

پیرو هماهنگی های قبلی حوزه ارتباط باصنعت دانشکده شریعتی، صبح روز یکشنبه 11/3/99 جلسه ای با حضور خانم دکتر بسطامی معاون پژوهش و فناوری دانشکده و نمایندگان هلدینگ دانش بنیان لیدکو ( آقای دکتر ازاد ، خانم دکتر شرافت و خانم مهندس کارآمد ) در دفتر معاونت پژوهش دانشگاه برگزار گردید .
درابتدا دکتر بسطامی ضمن خوش آمد به میهمانان، گزارش مشروحی از امکانات و تجهیزات و رشته ها و آزمایشگاههای دانشکده ارائه نمود و ابراز امیدواری کرد که این همکاری  و انعقاد تفاهم نامه به طور مستمر ادامه یابد.
سپس دکتر آزاد با ارائه کاتالوگ هلیدینگ لیدکو به شرح فعالیتهای این شرکت پرداخت و از حضور در دانشکده ابراز خوشحالی نمود . وی همچنین درخواست مدیرعامل شرکت مبنی بر ادامه همکاری را به سمع ونظر حاضران رساند .
در ادامه در خصوص  زمینه های همکاری بین اعضا بحث و تبادل نظر گردید.
در پایان نمایندگان هلدینگ دانش بنیان لیدکو از قسمتهای مختلف دانشکده بازدید نمودند .
در این جلسه  مقرر شد پیش نویس تفاهم نامه با نظر کارشناسان دو مجموعه تهیه گردد و پس از تایید مقامات هردو مجموعه در کوتاهترین زمان به مرحله اجرا برسد .

گفتنی است هلدینگ دانش بنیان گسترش صنعت علوم زیستی لیدکو به عنوان شرکت مادر تخصصی، با تجربه بیش از دو دهه، از آغاز فعالیت خود تا کنون در راستای ماموریت ملی جهت ورود به حوزه فناوری های پیشرفته، تسریع رشد و سرمایه گذاری، با همکاری مراکز تحقیقاتی، مجامع دانشگاهی، نهادها و سازمان های مختلف و با تکیه بر تیم مجرب و متخصص و توان مدیریتی بالا و استفاده مستمر از دانش و تجربه محققان و نخبگان علمی ومشاوران متخصص گام های تاثیر گذاری در حوزه صنایع پیشرفته و علوم زیستی برداشته است.


 

 

کلید واژه ها: برگزاری جلسه انعقاد تفاهم نامه و همکاری شرکت هلدینگ دانش بنیان لیدکو و دانشکده شریعتی


نظر شما :