دکتر مهدی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو مطرح کرد

۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰ کد : ۱۷۶۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۲۴
آمادگی خوابگاه‌های فنی وحرفه‌ای برای اسکان دانشجویان/ اسکان بر اساس پروتکل‌های بهداشتی

به نقل از سایت دانشگاه فنی و حرفه ای

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی حرفه‌ای گفت: خوابگاه‌های این دانشگاه آمادگی لازم برای اسکان دانشجویان را دارد.
دکتر رضا مهدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص بازگشائی خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا گفت: وزارت علوم بیشتر تاکید بر بازگشائی خوابگاه‌های تحصیلات تکمیلی دارند و هنوز دانشجویان کارشناسی و کاردانی در اولویت قرار نگرفته اند.
وی افزود:، چون دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کارشناسی و کاردانی هستند نمی‌توانیم طبق این قاعده پیش بریم و باید به فکر بازگشائی خوابگاه‌ها باشیم و باید ببینم که برنامه معاونت آموزشی به چه صورتی است و چند درصد از آموزش‌ها به صورت آموزشی انجام شده و چه تعداد دانشجو به صورت بومی و غیر بومی هستند و حتی غیر بومی‌ها را نیز در نظر داریم در مکان‌هایی که دانشگاه و دانشکده داریم در امتحانات شرکت کنند که مجبور نشوند از خوابگاه استفاده کنند.
معاون دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اضافه کرد: درصورت نیاز و اضطرار در هرخوابگاه بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، در هر اتاق دو نفر اسکان داده شوند و به صورت طولانی نباشد و تحت کنترل باشند و همه این‌ها باید بر اساس مدل آموزش باشد.
مهدی خاطرنشان کرد: خوابگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای از اول خرداد ماه آمادگی لازم برای اسکان دانشجویان را داشته، اما آموزش تا ۲۰ خرداد به مراکز مهلت داده که آمار آموزش‌ها را دریافت کند و به معاونت فرهنگی و دانشجویی ارائه دهد.
وی ادامه داد: در حوزه خوابگاه‌ها و خدمات رفاهی بر اساس پروتکل بهداشتی آمادگی داریم و پس از اعلام معاونت آموزشی اسکان را آغاز خواهیم کرد.

کلید واژه ها: دکتر مهدی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو مطرح شد


نظر شما :