رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، به مناسبت روز قدس پیامی صادر نمود

۰۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۸ کد : ۱۷۵۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۳۵

به نقل از ستاد مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای

 

(حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی):
«مسئله فلسطین یک مسئله اساسی است. امروز مسئله فلسطین به برکت بیداری اسلامی، بار دیگر به یک مسئله اصلی دنیای اسلام تبدیل شده است؛ نباید بگذارید این برجستگی و این امتیاز از بین برود و زیر توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان مسلمان‌ها و دشمنان امت اسلامی پنهان بماند.» قدس شریف، نخستین قبله مسلمانان و جایگاه معراج آسمانی پیامبر خدا (ص) در نگرش مسلمانان جهان از ارزش والایی برخوردار است. با وجود این میزان اهمیت و اعتبار، مسجدالاقصی امروز در حصار صهیونیست‌ها گرفتار است. مردم مظلوم و ستمدیده آن سرزمین به یاری ‏مسلمانان برای رهایی بیت‌المقدس از دست صهیونیست‏ها امید دارند و چشم‌انتظار همدلی و حمایت‌اند.
جمعه‌ آخر ماه مبارک رمضان با دوراندیشی امام خمینی (ره) و رهبری دلسوزانه مقام معظم رهبری به‌عنوان «روز جهانی قدس» شناخته شده است. این روز نماد بیداری جهان اسلام است و هر سال، خیزش و بیداری ملت‌های مسلمان منطقه دامنه ضرورت حمایت از فلسطین و قدس شریف را گسترده‌تر می‌نماید.
امسال به دلیل شیوع بیماری فراگیر کرونا و لزوم رعایت فاصله اجتماعی در راستای مقابله با این بیماری و ویروس منحوس در کشور، حمایت از قدس و ابراز انزجار از حضور اشغالگران در فلسطین شکل و ابعاد جدیدی خواهد داشت و رسانه‌ها و فضاهای مجازی در این حرکت عمومی و تأثیر‌گذار رسالت مهمی بر عهده دارند و می‌توانند نقش‌آفرین باشند.
اینجانب همدل و همصدا با خانواده بزرگ و مؤمن دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن پاسداشت روز قدس شریف و محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از آن، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) تجدیدپیمان کرده و با گوش سپردن به فرامین رهبر معظم انقلاب مشت‌های گره‌کرده خود  بر سر صهیونیسم غاصب و ایادی مستکبرش می‌کوبیم و ندا می‌دهیم: الـقـدس ُ لـنـا والحق لنا النصر لنا نحن الغالبون . . .

ابراهیم صالحی عمران  رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای

کلید واژه ها: دانشکده دختران دکتر شریعتی دکترصالحی عمران


نظر شما :