جلسه کارگروه آموزش مجازی دانشکده دکتر شریعتی با حضور معاون محترم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۳:۵۸ کد : ۱۷۳۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۶۶۷
دکتر کیانی: تلاش های ارزشمند انجام شده با این حجم عظیم، فرصتی مغتنم برای قدرشناسی داشته هایمان بود

این جلسه روز دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه با حضور جناب آقای دکتر کیانی معاون محترم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ، مهندس گرد رییس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی ، آقای مهندس عادلی نیا مدیر کل محترم آموزش های آزاد و مجازی ، جناب آقای سلطانی نسب معاون اداره کل آموزش دانشگاه و معاونین، مدیران محترم گروهها و سایر اعضای کارگروه ، آقای مهندس رحمتی زاده مشاور فناوری اطلاعات دانشکده در محل  اتاق شورای دانشکده برگزار شد.
در این جلسه پس از ارایه گزارش عملکرد استادان دانشکده و طرح مسایل مختلف توسط مدیران گروه های آموزشی جناب آقای  دکتر کیانی با ایراد رهنمودها سخنان خود را با  اشاره به  ارائه گزارشی از چگونگی شکل گیری آموزش های مجازی و فعالیت کلیه دانشکده ها و آموزشکده های کشور در امر این آموزش ها در دوران کرونا و سایر فعالیت های دانشگاه فنی و حرفه ای و تشکر از همه مراکز آغاز نمود وی همچنین فعالیت های دانشکده دکتر شریعتی در این راستا را قابل تحسین دانست. 
ایشان حرکت بزرگی که بدون هرگونه آمادگی قبلی و  وجود بسترهای لازم ولی با همت همه عناصر درگیر در این فرایند شکل گرفت را اقدامی انقلابی و در سطح عالی در کنار سایر دانشگاه های بزرگ‌ و قابل تقدیر دانست  این مجاهدت را در سایه تلاش استادان ، دانشجویان ، مدیران گروه و همه پشتیبانان آموزشی و همکاری حوزه های سخت افزاری و فناوری موفق ارزیابی نمود.

وی افزود :

" تلاش های ارزشمند انجام شده با این حجم عظیم، فرصتی مغتنم برای قدرشناسی داشته هایمان بود. امیدواریم با همت، انگیزه، اراده و توانایی های بالای خود از این مراحل سخت به خوبی عبور کنیم و به حد بسیار مطلوبی دست یابیم. “
ایشان همچنین از احتمال برگزاری جشنواره کشوری با محوریت سرآمدان آموزش مجازی در آینده ای نزدیک خبر داد . همچنین با تاکید بر لزوم رعایت کیفیت در ارایه تدریس  کارگروه آموزش مجازی مراکز را  مسوول معرفی و انتخاب استادان برتر این حوزه اعلام نمودند و وظیفه  انجام فرایند انتخاب  سرامدان این حوزه و ارزیابی و اعلام اسامی منتخبین در هر مرکز را از جمله وظایف این کار گروه برشمرد  و با ارزیابی نهایی در سطح کشور سرامدان این عرصه  توسط ستاد انشالله این رویداد بزرگ مورد تجلیل قرار خواهند گرفت .‌ در این فرایند از دانشکده ها و آموزشکده های موفق سراسر کشور نیز  تقدیر خواهد شد . 
ایشان همچنین توجه مدیران گروهها را به جذب بهترین اساتید جلب نمود و از آنان خواست تا با جدیت و دقت نسبت به تعین  صلاحیت مدرسان 
 بمنظور رعایت حق الناس بعنوان ماموریت اصلی خود کوشا باشند و اجرای کیفیت را دغدغه اصلی خود بدانند.
گفتنی است  قبل از شروع برنامه جناب آقای دکتر کیانی و تیم همراه از مرکز فناوری اطلاعات دانشکده و امکانات موجود بازدید بعمل آورده و چگونگی پشتیبانی تیم فنی و اقدامات این حوزه توسط آقای مهندس رحمتی زاده مشاور فناوری دانشکده ارایه گردید . 
همچنین در آغاز جلسه گزارش عملکرد آموزش مجازی دانشکده دکتر شریعتی توسط آقای مهندس هوشیاری معاون آموزشی ارایه گردید و از  نحوه راه اندازی آموزش ها بر بستر ادوب کانکت و فعالیت های کار گروه و همچنین  برنامه میزخدمت، lms، آموزش مودل، انجام آموزش به دانشجویان خارجی لبنانی، بررسی نحوه چگونگی دفاع از پایان نامه ها، وبینار توانمندسازی اساتید و ... از دیگر موارد انجام شده دانشکده در این دوران بود که در این جلسه به حضور آقای  دکتر کیانی ارائه و بررسی گردید.

در این جلسه آقای مهندس رحمتی زاده نیز به ارائه ی گزارشی مبسوط از روند برگزاری کلاس ها و آموزش های مجازی پرداخت همچنین در ادامه  بررسی نقطه نظرات مدیران گروه حاضر در جلسه در مورد مسائلی از قبیل تصمیم گیری و اشتراک مساعی در مورد بازگشایی دانشگاه ها، چگونگی برگزاری آزمون و دروس عملی با در نظر گرفتن اولویت برای ترم آخری ها، حضور و برگزاری آزمون دانشجویان به صورت بومی،لزوم قرارگیری فرم ارزشیابی اساتید در سایت ها و ... از دیگر مواردی بود که به آن پرداخته شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در انتها از مدیران محترم گروهها که با فعالیت شبانه روزی در ارایه این آموزش ها نقش آفرینی داشتند تقدیر صورت پذیرفت

کلید واژه ها: جلسه کارگروه آموزش مجازی دانشکده دکتر شریعتی با حضور معاون محترم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد


نظر شما :