برگزاری جلسه آموزشی آزمونهای آنلاین ویژه اساتید به مناسبت هفته آموزش

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۵ کد : ۱۷۲۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۳۸
دکتر کیانی، سرعت و اعتماد به نفس این دانشکده را در موضوع آموزش های الکترونیکی تحسین نمود

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، جلسه آموزشی آزمونهای آنلاین ویژه استادان دانشکده ،با حضوردکتر کیانی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای، مهندس گرد رئیس دانشکده، مهندس هوشیاری معاون آموزشی دانشکده، مهندس رحمتی زاده  مشاور ریاست دانشکده در حوزه فناوری اطلاعات و جمع کثیری از استادان  به صورت مجازی در روز یکشنبه 21/2/99 ساعت 18 الی 19:30 برگزار شد.
در ابتدا دکتر کیانی ضمن تشکر و قدردانی از همکاران و استادان دانشکده شریعتی، سرعت و اعتماد به نفس این دانشکده را در موضوع آموزش های الکترونیکی تحسین نمود و ابراز امیدواری کرد که در بحث های کیفیت محتوا نیز شاهد درخشش این دانشکده باشد.
وی در ادامه به انتخاب سرآمدان در آموزش الکترونیکی در دانشگاه فنی و حرفه ای سخن گفت و افزود: به زودی بخشنامه ای جدید شامل دو پیوست در شورای آموزشی دانشگاه با تغییراتی به تصویب و ابلاغ خواهد شد که این بخشنامه شامل انتخاب سرآمدان بر مبنای فعالیت های عادی یک سال گذشته با اندکی تغییر و بررسی صلاحیت های مدرسان داوطلب در کارگروه های تشکیل شده توسط دانشکده ها بر اساس شاخص های اعلام شده می باشد که در 25 تیرماه 99 به سازمان مرکزی معرفی خواهند شد. همچنین در این راستا برانیم  تا سرآمدان در بخش الکترونیکی را نیز با بررسی نظرات دانشجویان، و سرپرستان و مدیران گروه نیز ارزیابی و انتخاب  نماییم .
دکتر کیانی ضمن اشاره به انتخاب آموزشکده ها و دانشکده ها  و استان سرآمد در آموزش الکترونیکی بر مبنای پوشش دروس، تعداد جلسات برگزار شده، کیفیت محتوای تولید شده و رعایت بخشنامه های مربوطه همزمان با انتخاب مدرسین سرآمد، اظهار داشت: برگزیدگان و منتخبین در برنامه ی جشنواره برترین ها با حضور مقامات وزارت علوم تقدیر خواهند شد.
سپس مهندس رحمتی زاده، به ارائه آموزش های لازم در خصوص آزمون آنلاین توضیحات کامل و جامعی را بیان نمود و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
شایان ذکر است این نشست مجازی با حضور ۱۲۰ استاد  به همراهی مدیران گروه های آموزشی برگزار شد.

 

کلید واژه ها: برگزاری جلسه آموزشی آزمونهای آنلاین ویژه اساتید به مناسبت هفته آموزش


نظر شما :