پیام تبریک رئیس دانشکده شریعتی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۴ کد : ۱۵۵۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۸۳
مهندس گرد رئیس دانشکده در پیامی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را تبریک گفت و همگان را به حضور در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن ماه دعوت نمود.


متن پیام به شرح ذیل می باشد:

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است. (اسرا -۸۱)


دهه مبارک و پرفروغ فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی با شکوه، در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی است.
دوران طلایی پیروزی انقلاب که از زرین ترین اوراق تاریخ این مرز و بوم به شمار می رود با حمایت و تدبیر رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) و پشتوانه آحاد ملت بویژه خون پاک شهدا به بار نشست و در ادامه این انقلاب و پیروزی شکوهمند پس از گذشت چهار دهه در سایه هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله) و هوشمندی مردم ایران با وحدت کلمه، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، سرمشق و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت های مظلوم سراسر دنیا شد.
این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است .
بدون شک حضور دانشگاهیان در آن دوران بسیار موثر بوده و دانشگاهیان با تمام توان در کنار سایر اقشار ملت نقش بسزایی در پیروزی شکوهمند این انقلاب ایفا کردند.
و همچنان باور داریم در این عرصه برای پایداری این انقلاب، استقلال کشور و نیل به آرمان های متعالی باید در راستای تولید علم و دانش و ایجاد دانشگاه تمدن ساز و کارآفرین که محفل آن دانشگاه و جامعه دانشگاهی است، حرکت نمود و تلاش مضاعف کرد.  
اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یاد وخاطره امام راحل وشهدای گرانقدر انقلاب به ویژه سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، این ایام فرخنده را به تمامی مردم شریف ایران خصوصا جامعه دانشگاهی، کارکنان، اساتید و دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن دعوت از همگان برای حضور شکوهمند در راهپیمایی حماسی 22 بهمن، از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون این ملت را آرزومندم و امید است که با همدلی و همزبانی همچنان پرتلاش درعرصه علم حرکت کنیم.

 

                                                                                                                   مرضیه گرد
                                                                                                                  98/11/21

 

کلید واژه ها: پیام تبریک رئیس دانشکده شریعتی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی


نظر شما :