جلسه ی مشترک مابین دانشکده فنی شریعتی با مسئولین آموزش و پرورش منطقه ۱۶ برگزار گردید

۲۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۷ کد : ۱۴۹۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۸۳

این جلسه صبح امروز چهارشنبه بیست و ششم دی ماه با حضور آقای علایی (معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۶ شهر تهران) و خانم ها: بخشیان و قربانی (کارشناس مسئول هنرستان های منطقه 16 و کارشناس گروه های آموزشی منطقه 16 ) در دفتر خانم مهندس گرد (رئیس دانشکده شریعتی) در معیت آقای مهندس هوشیاری، خانم مهندس باهری و خانم دیدار؛ معاون، رئیس اداره آموزش و رئیس گروه برنامه ریزی آموزشی تشکیل شد.

در این جلسه که با هدف تعامل و ارتباطات هرچه بیشتر هنرجویان این منطقه با دانشکده و کلیات مربوط به مسائل آموزرشی، شناخت شغل های مرتبط با رشته ها، هدایت و مشاوره های تحصیلی اصولی و اثرگذار و نیز اعلام آمادگی دانشکده برای برگزاری دوره های تربیت دبیران و موارد درخواستی این منطقه همراه بود، تبادل نظرهای متعددی در مورد راهکارهای تسریع به رسیدن اهداف مورد نظر و از همه مهتر ایجاد انگیزه برای هنرجویان این مراکز صورت پذیرفت.

 خانم مهندس گرد ضمن ایراد بیاناتی گوناگون پیرامون موضوع این نشست، آمادگی دانشکده را در زمینه موضوع های مطرح شده و همچنین بازدید هنرجویان، برگزاری دوره های داخلی در روزهای غیرکاری دانشکده و  انجام پروژه های مشترک فی مابین اعلام نمود.

وی همچنین در مورد ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دانشکده اعم از کارگاه های مجهز، برگزاری بازارچه های متعدد در طی سال، بازدید گروه های هنرجو و ... بیاناتی را اظهار داشته و همکاری و دعوت از استادان و مدیرگروه های دانشکده، هدایت تحصیلی ها و مشاوره را بسیار اثرگذار ارزیابی نمود.

در پایان آقای علایی ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت دانشکده و مجموعه، از استقبال و تقبل پروژه های پیش رو در جهت اثر ولو اندک در آینده شغلی و چه بسا پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیش روی دانش آموزان و هنرجویان این سرزمین اسلامی؛ مراتب سپاس خود و همکاران آموزش و پرورش این منطقه را ابراز نمود و اظهار امیدواری نمود که انشالله با پتانسیل ها و ظرفیت های خوب این دانشکده بتوانیم کارهای بزرگی انجام گردد و دین کوچکی را در این مسیر ادا کنیم.

کلید واژه ها: جلسه ی مشترک مابین دانشکده فنی شریعتی با مسئولین آموزش و پرورش منطقه 16


نظر شما :