بازدید معاون پژوهشی دانشکده به همراه برخی از استادان دانشکده فنی و مهندسی از اداره کل خدمات آموزشی ایران ایر

۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۶ کد : ۱۴۶۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۵۸

تیمی از دانشکده دکتر شریعتی متشکل از خانم دکتر بسطامی معاون پژوهش و فناوری، خانم دکتر عقلی مقدم مدیر گروه رشته الکترونیک و سه نفر از استادان دانشکده فنی و مهندسی، آقای مهندس پازوکی، خانم دکتر شاطریان و خانم مهندس زمان زاده روز یکشنبه 15/10/98 در دفتر مدیر کل خدمات آموزشی ایران ایر حضور یافتند و با مسئولین این مرکز از جمله دکتر ساکی پور مدیر مرکز آموزش، پژوهش و به سازی نیروی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و همچنین مدیر کل آموزش، رئیس و کارشناس آموزش ایران ایر  در نشستی ویژه پیرامون همکاری های مشترک، به بحث و گفتگو پرداختند.
در این جلسه دکتر بسطامی، کلیاتی از  فعالیت ها، تاریخچه و رشته های دایر دانشکده را برای حاضران به نحو شایسته ای تشریح نمود و پس از آن بحث تخصصی با سخنان مدیر آموزش و دکتر عقلی مقدم ادامه یافت.
کارآموزی دانشجویان رشته های مرتبط در مرکز آموزش ایران ایر،  بازدید کارشناسان ایران ایر از مجموعه دانشکده شریعتی و بررسی توانمندی های دانشکده، تبادل استاد بین دانشکده شریعتی و ایران ایر، بازدید های گروهی دانشجویان از کارگاه ها و کلاس های ایران ایر، بحث کترینگ و آموزش های لازم با توجه به دایر بودن رشته هتل داری در دانشکده و نحوه ورود به دوره های آموزشی هوانوردی و.... برای اساتیدی که فرصت مطالعاتی صنعتی را تمایل دارند در ایران ایر بگذرانند، از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.
در پایان با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، از کلاسهای درس و کارگاههای مختلف آموزشی به اتفاق کارشناسان مرتبط بازدیدی دو  ساعته انجام شد که بسیار تاثیر گذار بود و مورد استقبال قرار گرفت.
گفتنی است این بازدید با هماهنگی های بعمل آمده از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشکده و آقای مهندس پازوکی مدرس گروه نرم افزاردانشکده، انجام گرفت.

 

کلید واژه ها: بازدید معاون پژوهشی دانشکده به همراه برخی از استادان دانشکده فنی و مهندسی از اداره کل خدمات آموزشی ایران ایر


نظر شما :