مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشکده شریعتی برگزار شد

۱۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۹ کد : ۱۴۶۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۳۱
رئیس دانشکده شریعتی: این اتفاق ناگوار باعث شد، صدها سردار سلیمانی در دل این خاک شکفته شوند.

مراسم سوگواری و بزرگداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس دانشکده،  معاونین، کارکنان و دانشجویان بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به صورت سراسری و همزمان با دانشگاه فنی و حرفه ای و تمامی دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور به همراه امضای طومار محکومیت جنایت وحشیانه آمریکا در نمازخانه مرکزی دانشکده برگزار شد.

در این مراسم مهندس گرد رئیس دانشکده ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، بیان داشت: همه غمگین و اندوهگین هستیم نه برای اینکه سرداری رفت و سرداری جای او نخواهد نشست  چرا که خدا را شکر منتقمی به جای این سردار رشید آمد که اگر از او قوی تر نباشد، کمتر نیست. ما چنین وقایع تلخی را اولین بار نیست که شاهدش هستیم، متاسفانه دشمن، ایرانیان و اسلام را نشناخته است. در تاریخ صدر اسلام هم فراوان داشته ایم که جوانمردان ما به قربانگاه رفته اند و خود را فدای اسلام نموده اند.
وی تصریح کرد: علی رغم آنکه آمریکای خونخوار سعی میکند در دنیا سردار سلیمانی را اتروریست معرفی کند ، ایشان مردی آزادیخواه، انسانی شریف و ضد تروریست و مهربان بود و کشوری که ادعای فرهنگ، تمدن وآزادیخواهی دارد ترسو و با روش سخیف با یک حمله تروریستی در یک کشور بیگانه او را مورد تهاجم قرار می دهند و با شهادت سردار رشید اسلام، ادعای ضد تروریستی و رفتارهای ضد حقوق بشر آمریکا، چهره اش نمایان شد و بار دیگر شاهد بی آبرویی این دشمن آشکار بودیم.
رئیس دانشکده با بیان اینکه هنوز مردم ما را نشناختند، تاکید نمود: مردم ما در 8 سال دفاع مقدس پشت به جبهه نکردند و خون هر شهیدی، وفاق ملی و دوستی ما را بیشتر کرد و این اتفاق ناگوار باعث شد، صدها سردار سلیمانی در دل این خاک شکفته شوند و توجه مردم ما به حفظ کشورشان بیشتر گردد.
مهندس گرد خاطر نشان کرد: مردم ایران ثابت کردند که جنگجو نیستند و آزاده و صلح طلبند، پیامبر ما به عنوان پیامبر مودت و رحمت شناخته شده است پس بکشید مارا، ما هراسی نداریم. ما برای پرورش نسلی اقدام کردیم که روی پای خود بایستند و کشور را از تنگناهای فرهنگی، مالی و اقتصادی نجات دهند وفردا با حضور خود در مراسم وداع با این شهید بزرگوار، وحدتمان را بیش از پیش نشان خواهیم داد و بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سرخواهیم داد. یادمان باشد که شهید سردار سلیمانی و همرزمانشان اول خودشان را ساختند و بعد به خدا پیوستند.

تلاوت قران، روضه خوانی، مداحی، قرائت فاتحه و سوگواری در فراق این سردار رشید اسلامی از دیگر برنامه های این مراسم بود. در این مراسم شرکت کنندگان ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه حکام رژیم آمریکای جنایتکار بر ادامه راه آن شهید تأکید و با شهید سلیمانی عهد و میثاق بستند.

کلید واژه ها: مراسم سوگواری و بزرگداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نمازخانه مرکزی دانشکده


نظر شما :