ارائه برنامه های حوزه مرکز مشاوره و سلامت، امور فرهنگی و امور دانشجویی در اجلاس سراسری معاونان و کارگزاران فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای

۱۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۵ کد : ۱۴۴۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۱۵

در ادامه برنامه اجلاس سراسری معاونان و کارگزاران فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر خالقی مدیر کل مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه فنی و حرفه ای، ضمن بررسی اهم فعالیت های مراکز در سال جاری اعم از: طرح پشتیبان خوابگاه، کانون همیاران سلامت دانشجویی، برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی، راه اندازی سایت مرکز مشاوره و سلامت دانشجویی و ...، به برنامه های در دست اقدام از جمله: طرح کارنامه سلامت، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، انجام فعالیت ها و برنامه های مناسبتی، حمایت از کانون همیاران سلامت، برگزاری نشست های دوره ای کانون همیاران سلامت، طرح پشتیبان خوابگاه، طرح درس یار، حمایت از بهداشتی روانی سلف سرویس ها و خوابگاه ها اشاره نمود و سپس ضمن پرسش و پاسخ با مدعوین این مراسم به پاسخگویی هر کدام از سوالات مطرح شده پرداخت.
در ادامه دکتر دستگردی (مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای) ضمن بیان مطالبی در خصوص ارتقای دانشگاه فنی و حرفه ای، توجه به توانمندسازی و ارتقای نیروی انسانی دانشگاه و فرهنگ سازی سازمانی، به برخی ازمسائل و مشکلات حوزه فرهنگی در دانشگاه فنی و حرفه ای مانند: بحث اعتبارات، فضای مجازی و خطرات آن در دوران دانشجویی و ... اشاره نمود و از برگزاری نشست کارشناسان فرهنگی به صورت ویدئو کنفرانس در تاریخ 16 دی ماه خبر داد و معاونین، کارگزاران و کارشناسان حوزه فرهنگی دانشجویی تمامی مراکز را دعوت به در نظر داشتن شعار اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای "مهارت محور و اشتغال زا" در برنامه های مختلف نمود.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیتهای مالی به همت همکاران فرهنگی، دانشجویان ما توانستند با کسب 13 رتبه برتر در جشنواره ملی قران و عترت موفق شوند.

در پایان بخش اول و پس از سخنرانی دکتر دستگردی، تفاهم نامه ای در خصوص "استعدادیابی دانشجویان"، فی مابین معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شریف و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور آقایان: دکتر فیض (مدیر مرکز خلاقیت و گسترش دانشگاه شریف) و دکتر مهدی (معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای) و دکتر دستگردی (مدیر کل امور فرهنگی و دانشجویی) امضاء و رد و بدل شد.

همچنین در بخش دوم این برنامه، خانم رباط جزی مدیر کل اداره امور دانشجویی و مهندس معظمی مشاور و مدیر سامانه سجاد  به ارائه برنامه های حوزه امور دانشجویی پرداختند و در پایان کارگاه های در سه بخش، پیرامون کمیته انضباطی، موارد خاص و ... برگزار شد.

کلید واژه ها: اجلاس سراسری معاونان و کارگزاران فرهنگی و دانشجویی دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور


نظر شما :