گزارشی از سومین روز حضور غرفه دانشگاه فنی و حرفه ای در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۴ کد : ۱۴۱۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۲۲
یکی از طرح های دانشجویی این غرفه با حضور وزیر علوم و معاون پژوهش و فناوری ریاست جمهور، رونمایی شد

                                                   

بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار سال جاری با شعار " پژوهش فنی و حرفه ای در خدمت تولید حرفه ای" از روز دوشنبه  بیست و پنجم آذرماه با حضور دانشگاه ها، موسسات پژوهشی، شرکت های دانش بنیان و ... به همراه نمایش آخرین دستاوری علمی و پژوهشی علمی دانشگاهی آنان گشایش یافت.
دانشگاه فنی و حرفه ای نیز با نمایش حدود 80 اثر از آثار فنی مهندسی-هنری و کشاورزی دانشجویان و استادان مراکز تابعه شامل ( یزد-لرستان-قزوین-اصفهان-کرمانشاه-کرمان-تهران-خراسان جنوبی-البرز و آذربایجان شرقی) امسال نیز برای هشتمین سال در این رویداد علمی کشور حضور یافت.
در روز افتتاحیه این نمایشگاه دکتر صالحی عمران (رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای) از آثار و دستاوردهای به نمایش درآمده در غرفه دانشگاه فنی و حرفه ای دیدن نمود.
صبح امروز چهارشنبه بیست و هفتم آذرماه نیز پس از بازدید دکتر برومند معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر نیسی معاون ایشان و همچنین دکتر باقری قائم مقام وزارت مطبوع، خانم مهندس گرد رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی نیز از این غرفه بازدید به عمل آورد.
این نمایشگاه روز جمعه بیست و نهم آذرماه با معرفی غرفه ها و آثار برتر به نمایش درآمده، به کار خود پایان می دهد.
گفتنی است طرح عصای هوشمند نابینایان که اختراع آقای  مجید رشیدی (دانشجوی ترم اول رشته الکترونیک آموزشکده فنی پسران خرم آباد) بود، طی مراسمی با حضور دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر ستاری (معاون علمی، پژوهشی ریاست محترم جمهور) رونمایی گردید.

کلید واژه ها: دانشکده دختران دکتر شریعتی


نظر شما :