سمینار مدیریت و برندسازی در پوشاک با سخنرانی عضو هیات مدیره انجمن پارچه و لباس کشور در دانشکده شریعتی برگزارشد

۱۸ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۵ کد : ۱۳۶۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۸۰
آموزش هایی که در ایران برگزار می گردد، دارای استاندارهای قابل قبول وکیفیت بالایی می باشد

به مناسبت  بزرگداشت هفته پژوهش، سمینار " مدیریت  و برند سازی در پوشاک " با حضور و سخنرانی استاد سهراب رحیمی عضو هیات مدیره انجمن پارچه و لباس کشور، در روز  یکشنبه  17/9/98  به همت معاونت پژوهش وفناوری و با همکاری گروه  طراحی پارچه ولباس در آمفی تئاتر مفرح برگزارگردید.
استاد رحیمی سمینار را با پرسش و پاسخ از دانشجویان آغاز کرد .وی در ابتدا در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره ماندن و فعالیت در بازارهای ایران گفت: بازار ایران فرصت های بسیار زیادی برای کار دارد و همچنین دوره ها و آموزش هایی که در ایران برگزار می گردد، دارای استاندارهای قابل قبول وکیفیت بالایی می باشد و هنر شما این است که از همین وضعیت موجود برای توانمندی در بازار پوشاک و مد ایران استفاده کنید، که 80 درصد از موفقیت به توانمندی و مهارت های مختلف شما در کسب وکاربستگی دارد.
وی افزود: اولین قدم استفاده از ابزار مدیریتیSOWTاست که شما باید بتوانید نقاط ضعف و قوت خودتان و فرصت ها وتهدیدهای خود و جامعه را بشناسید وآن را به صورت لیست بنویسید. نقاط ضعف را با تمرین های روزانه کم کنید و نقاط قوت را به فرصتی برای معرفی خودتان به بازار وکسب شهرت تبدیل کنید. در جامعه هم همینطور بگردید و نقاط ضعف وقوت را پیدا کنید.
استاد رحیمی با بیان اینکه قیمت دلاردر بازار ایران بالا رفته و قاچاق پوشاک حذف گردیده تصریح کرد: در حال حاضر فرصت بسیارمناسبی برای ظهور وتوسعه برندهای ایرانی در این حوزه است.

سپس وی با استفاده از فایل پاور پوینت  و200 اسلاید کاربردی به نکته های مهم مدیریتی ، خودشناسی وتوسعه فردی ، برندینگ، تحلیل بازار، استایلینگ، خرده فروشی وتوسعه بازار و... پرداختند.

درادامه دانشجویان پرسش هایی را مطرح کردند که استاد حیدری ضمن پاسخگویی از دانشجویان خواست، تلاش بیشتری برای موفقیت خودشان انجام دهند و مواردی که دغدغه آنهاست و یا ازطریق آموزش کسب می کنند را یادداشت وبه آن فکر کنند وبه نتیجه برسند وقدم در راه بگذارند.
در پایان جلسه از استاد ارجمند تقدیر صورت گرفت .

 

کلید واژه ها: سمینار مدیریت و برندسازی در پوشاک


نظر شما :