نشست تخصصی بیمه و آتیه ویژه کارمندان و استادان در دانشکده شریعتی برگزار شد

۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۳ کد : ۱۲۵۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۸۱
بیمه ریسک های اشخاص و سازمان ها را پوشش می دهد

نشست تخصصی" بیمه وآتیه " توسط معاونت پژوهش وفناوری با حضور آقای علی فرزین مدیریت بیمه های عمر و سرمایه گذاری، آقای دکتر امیر صفری  مدیرکل نظارت بر بیمه های زندگی و آقای فیروز جنگ  کارشناس بیمه و استادان وهمکاران روز  سه شنبه 21/8/98 در اتاق شورا برگزارگردید.

در این نشست به موضوع اهمیت بیمه در زندگی و اقتصاد پرداخته شد و اینکه  صنعت بیمه ریسک های افراد و سازمان ها و ادارات را پوشش می دهد و از حقوق مصرف کننده حمایت کرده و به حق و حقوق بیمه گذاران و شاکیان رسیدگی می نماید.
درابتدای جلسه آقای فرزین با بیان این جمله که شناخت صنعت بیمه به افراد امکان زندگی با کیفیت بالاتری را می دهد افزود: بیمه ها با ارتقای استانداردهای زندگی، سبب می شوند که امنیت ،امید به آینده وتضمین زندگی بهتر در میانسالی و کهنسالی و تأمین آتیه افراد وفرزندانشان میسر شود.
وی در ادامه از همکاران خواست که انتظارات خودشان را از بیمه بالا ببرند و با بیمه هایی مانند بیمه عمر وبیمه زندگی کیفیت زندگی خود را تضمین واز دغدغه های زندگی فردا  و فشار های مربوط به هزینه های سنگین و برآوردن انتظارات آینده فرزندان رهایی یابند.
آقای فرزین بیمه را سازوکاری معرفی کرد که طی آن یک بیمه‌گر، بنا به ملاحظاتی تعهد می‌کند و زیان احتمالی یک بیمه‌گذار را در صورت وقوع یک حادثه در یک دوره زمانی خاص، جبران می نماید یا خدمات مشخصی را به وی ارائه می دهد؛ بنابراین، بیمه یکی از روش‌های مقابله با ریسک است. طی یک قرارداد بیمه، ریسک مشخصی از یک طرف قرارداد (که بیمه‌گذار نامیده می‌شود) به طرف دیگر (که بیمه‌گر نامیده می‌شود) منتقل می‌گردد.
وی سپس درباره کیفیت بیمه های درمانی تکمیلی و نحوه استفاده همکاران از این خدمات پرسش و پاسخ هایی را با حاضران مطرح کرد.
همچنین آقای دکتر صفری سخنران بعدی برنامه با تعریفی از اصول بیمه سخنان خود را آغاز نمود و به این موضوع پرداخت که چگونه بیمه به ارتقا کیفیت زندگی افراد و افزایش امنیت در آتیه منجر می شود.

گفتنی است در حین برگزاری برنامه به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

در پایان این نشست از سخنرانان جلسه تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

کلید واژه ها: همایش بیمه و آتیه ویژه کارمندان و استادان در دانشکده شریعتی


نظر شما :