جلسه شورای اداری با تجلیل از بازنشستگان و تقدیر از کارکنان نمونه همراه بود

۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۰۰:۳۲ کد : ۱۲۵۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۵۰۳
مهندس گرد: سعی کنیم مثل یک خانواده، دلسوز یکدیگر بوده و حمیت سازمانی داشته باشیم

                   

 

             

در جلسه شورای اداری که امروز دوشنبه بیستم آبان ماه شاهد برگزاری آن در سالن مفرح دانشکده فنی شریعتی با حضور مهندس گرد رییس دانشکده ، معاونین و حجت الاسلام والمسلمین کاظمی(نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشکده) بودیم، طی مراسمی از تلاشهای چند تن از بازنشستگان تجلیل شد و از تلاشهای برخی دیگر از کارکنان با عنوان کارمند نمونه، تقدیر به عمل آمد. 
پس از سخنرانی کوتاه حجت الاسلام کاظمی در خصوص اخلاق اداری و همسو نمودن آن با آموزه های دینی در محیط کار، تکریم ارباب رجوع و رعایت صفات عالیه انسانی در هنگام تعامل با همکاران و دانشجویان، خانم مهندس گرد به ایراد بیاناتی پرداخت.
وی در ابتدا ضمن تبریک اعیاد ربیع و همچنین تسلیت به مردم داغدار تبریز در پی حادثه دلخراش زلزله اخیر، همگی را به رعایت اصول و موازین اخلاقی همراه با شاخصه های برتر دینی در محیط مقدس دانشگاه توصیه نمود و تاکید کرد:
"اکنون که دانشکده ما دارد در سطحی بزرگ و ملی فعالیت می نماید، بهتر آن است که شاخصه های ایمان در خود، محیط کار و برخورد با ارباب رجوع ارتقا دهیم، سطح نگرش خود را متعالی نموده و مانند  یک خانواده دلسوز با یکدیگر، حمیت سازمانی داشته باشیم."
افزایش و تقویت فرهنگ کار گروهی، عملیاتی شدن برنامه های پیش رو، دوری از شایعه پراکنی، کار واحد دیگری را کار خود انگاشتن، حفظ بیت المال و ... از دیگر سرفصل های سخنان مهندس گرد در این جلسه بود.
راه اندازی مرکز نوآوری و توسعه کسب و کار و فعال شدن نظام پیشنهادات (ایده هایی که قابلیت ایجاد تحولی مثبت در دانشکده داشته باشد) از دیگر نکات پایانی ایشان در این جلسه محسوب می شد.
در پایان با اهدای تقدیرنامه و هدایایی از بازنشستگان تجلیل و از کارمندان نمونه تقدیر گردید و به ارائه دهندگان ایده های برتر جوایزی اهدا شد.

کلید واژه ها: دانشکده دختران دکتر شریعتی


نظر شما :