مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دکتر شریعتی برگزار شد

۱۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۹ کد : ۱۲۳۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۶۳۱
رئیس دانشکده در جمع دانشجویان بسیجی، کشور را نیازمند کار زیاد و جدی در امر فرهنگ دانست

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی؛ مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشکده، روز یکشنبه 12 آبان ماه 98 با حضور مهندس مرضیه گرد، رئیس دانشکده، خانم عسگری، معاون دانشجویی و فرهنگی، آقای پورمیرزایی جانشین فرمانده بسیج کل دانشجویی، خانم باقری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ، رئیس امور فرهنگی و نماینده نهاد رهبری و جمعی از دانشجویان بسیجی در اتاق شورای دانشکده، برگزار شد.
در این مراسم مهندس گرد؛ در ابتدا با اشاره به سخن امیرالمومنین که "فرصت ها چون ابرها در گذرند"، بیان داشت: باید از فرصت ها به خوبی بهره مند شد چرا که به سرعت می گذرند پس باید فردا را دریابیم و خوشا به سعادت آنهایی که دستشان پر است.
وی در ادامه کشور را نیازمند کار زیاد و جدی درامر فرهنگ دانست و افزود: در این مسیر باید سازمان یافته و با برنامه فعالیت نمود چرا که پول بیت المال را باید در جایی صرف کرد که نتیجه بخش و مثمر باشد.
رئیس دانشکده خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: شما باید به آخرین اطلاعات روز مجهز باشید و توان خود را بالا ببرید و این را بدانید که در کوتاه مدت نمی توان ثمره کار فرهنگی را دید و باید اقدامات پیگیر و عزم راسخ داشته باشید و ما هم تلاش خود را می کنیم تا سرمایه بیشتری را در کار فرهنگی جذب نماییم و قطعا بدانید که از فعالیت درست و اصولی حمایت خواهیم کرد.
 رئیس دانشکده همچنین از زحمات خانم انوری، مسؤول سابق بسیج دانشجویی تشکر و برای خانم شریفی، مسؤول جدید بسیج دانشجویی آرزوی توفیق خدمت و موفقیت نمود.
همچنین در این مراسم، آقای پور میرزایی ضمن اشاره به فرمایشات امام خامنه‌ای(مد ظله) پیرامون تکلیف امروز خواهران مسلمان در سه محور اصلی، به تشریح این عوامل شامل تکامل و رشد معنوی خود زن، حضور در فعالیت‌های سیاسی، علمی، اجتماعی و اقتصادی و ضرورت های تقویت عرصه خانواده پرداخت و با تاکید بر انتظارات مقام معظم رهبری از دانشجویان؛ خواستار حمایت بیشتر مسؤولین دانشگاه از فعالیت‌ها و تحقق اهداف بسیج دانشجویی شد.
همچنین در این مراسم مسئول سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشکده شریعتی ضمن ارائه ی گزارشی از فعالیتها و اقدامات صورت گرفته ی این مجموعه، مطالبات خود را با رئیس دانشکده مطرح نمودند.
در پایان این مراسم، ضمن تقدیم حکم ابلاغ خانم شریفی و معرفی ایشان به عنوان فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی، از خدمات خانم انوری تجلیل به عمل آمد و یادبوی از سوی دانشکده به ایشان اهداء گردید.

 

کلید واژه ها: مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دکتر شریعتی


نظر شما :